• یکشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۸۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 8307-07577
  • خبرنگار : 90062

در چهارمين همايش «چهره‌هاي ماندگار» از مقام 23 پيشكسوت و نام‌آور علمي و فرهنگي كشور تجليل شد

در چهارمين همايش «چهره‌هاي ماندگار»
از مقام 23 پيشكسوت و نام‌آور علمي و فرهنگي كشور تجليل شد

چهارمين همايش «چهره‌هاي ماندگار» با بزرگداشت 23 تن از فرهيختگان و اساتيد عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي و هنري كشور شب گذشته در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه با حضور جمعي از شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي برگزار شد، در گروه علوم انساني «مرحوم دكتر عبدالحسين نوايي» در رشته تاريخ، «دكتر امير بانو كريمي» در رشته زبان و ادبيات فارسي، «دكتر محمد حسن گنجي» در رشته جغرافيا، «دكتر فيروز حريرچي» در رشته ادبيات عرب، «دكتر حسن حبيبي» در رشته‌ جامعه شناسي حقوق و استاد «احمد منزوي» در رشته كتابشناسي و نسخ خطي به عنوان چهره‌هاي ماندگار مورد تجليل قرار گرفتند.

همچنين در گروه پزشكي «دكتر سيد محمود طباطبايي» در رشته مغز و اعصاب، «دكتر عباس شفيعي» در رشته داروسازي و «دكتر فريدون عزيزي» در رشته‌ غدد به عنوان چهره ماندگار معرفي شدند.

به گزارش ايسنا، در گروه كشاورزي دكتر كرامت‌الله ايزد پناه در رشته كشاورزي، «دكتر بابا مخير» در رشته دامپزشكي و در گروه علوم پايه «دكتر احمد مجد» در رشته زيست شناسي، «دكتر منوچهر وصال» در رشته رياضيات و «دكتر كمال‌الدين جناب» در رشته‌ فيزيك به عنوان چهره‌هاي ماندگار معرفي شدند.

در گروه فني ‌ ومهندسي نيز «دكتر فرخ حجت كاشاني» و «دكتر علي محمد رنجبر» در رشته برق، «دكتر فتح‌الله مضطرزاده» در رشته مواد، «دكتر سعيد سهراب پور» در رشته مكانيك و «دكتر سيد محمدرضا هاشمي گپايگاني» در رشته مهندسي پزشكي به عنوان چهره ماندگار معرفي شدند.

در گروه هنر، استاد «حبيب‌الله آيت اللهي» در رشته هنرهاي تجسمي، استاد «علي تجويدي» در رشته‌ موسيقي و استاد «محمد احصايي» در رشته‌ خط و گرافيك، عنوان چهره ماندگار را به خود اختصاص دادند.

گفتني است در اين همايش همچنين از دكتر برت فراگنر انديشمند آلماني به پاس سالها تحقيق در رشته ايران‌شناسي به عنوان چهره ماندگار اين رشته تجليل شد و همچنين از رييس پژوهشكده علوم سلولي جهاد دانشگاهي (رويان) دكتر كاظمي آشتياني به علت ابداع شيوه‌هاي نوين بهداشت و درمان در اين پژوهشكده و از سازمان انرژي اتمي به دليل فعاليتهاي علمي بنيادي در عرصه انرژي صلح‌آميز هسته‌اي تقدير شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha