• سه‌شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۸۳ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8307-08390
  • منبع : ریاست جمهوری

معرفي كاركنان دولت كه مفتخر به دريافت نشان‌ شدند/6/ محمد كردبچه،مصطفي صباغ تركان،فرهاد ايزدجو،محمدعلي حبيب،محمود اسلاميان

... به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حسب موافقت و دستور رييس‌جمهور و در اجراي اصل "129 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران" افراد مشروح زير كه از برجستگان كشور در زمينه‌هاي گوناگون بوده و منشاء خدمات و آثار ارزشمند در بخش‌هاي علمي، فرهنگي، هنري، اجتماعي و مديريتي گرديده‌اند، به دريافت نشان‌هاي دولتي از رياست جمهوري اسلامي ايران مفتخر شدند:

محمد كردبچه معرفي شده از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، نشان خدمت درجه سه

محمد كردبچه از سال 1358 تا كنون عمدتا در سمت‌هاي معاونت دفتر اقتصاد كلان و مديريت كل اين دفتر در سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور منشأ خدمات بسيار بوده ‌است. عهده‌داري مسووليت تهيه بخش درآمدها و چارچوب كلي بودجه كشور طي سال‌هاي 62 الي 83، مشاركت فعال در تهيه و تنظيم پيش‌نويس برنامه‌هاي اول تا چهارم توسعه، طراحي نظام جديد بودجه‌ريزي در سال‌هاي اخير، همكاري در انجام مطالعات مربوط به تهيه سند چشم‌انداز و سياست‌هاي كلي نظام در كنار ارايه‌ي گزارش‌ها و مقالات تحقيقي متعدد و تدريس در مراكز آموزش عالي و دوره‌هاي بازآموزي از جمله فعاليت‌هاي شايان توجه وي است.

اين فعاليت‌ها به دفعات مورد عنايت رييس‌جمهور محترم و روساي وقت سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و كميسيون تلفيق بودجه مجلس شوراي اسلامي قرار گرفته است.

به منظور تقدير از مجموعه اين تلاش‌هاي چشمگير، نشان خدمت درجه سه به وي اعطا شد.

مصطفي صباغ تركان معرفي شده از وزارت جهاد كشاورزي، نشان سازندگي درجه سه

مصطفي صباغ تركان طي حدود دو دهه مديريت در بخش برق روستايي با پشتكار، برنامه‌ريزي و ساماندهي تشكيلات، موفق به ارايه‌ي خدمات گسترده به روستاييان شد.

وي ضمن تهيه‌ي طرح جامع برق روستايي براي اولين بار در كشور، سطح برخورداري جمعيت روستايي را از نيروي برق از 41% به 96% ارتقا داده و با بسترسازي در زمينه‌ي برقي كردن چاههاي آب كشاورزي، موجب افزايش سرعت برق‌رساني و صرفه‌جويي در اين زمينه شده ‌است.

زمينه‌سازي توسعه‌ي نيروگاههاي آبي كوچك و نمونه‌سازي سيستم‌هاي كاربردي انرژي‌هاي نو به منظور جايگزيني آن با انرژي‌هاي فسيلي از ديگر اقدامات شايان توجه وي مي‌باشد. اين فعاليت‌ها از سوي مسوولان بارها مورد عنايت قرار گرفته است.

به منظور قدرداني از مجموعه‌ي اين تلاش‌ها، نشان سازندگي درجه سه به وي اعطا شد.

دكتر فرهاد ايزدجو معرفي شده از وزارت نيرو، نشان سازندگي درجه سه

دكتر فرهاد ايزدجو علاوه بر مديريت پروژه مطالعات آبرساني به شهرك شهيد رجايي ماهشهر، اجراي چهار طرح در زمينه‌ي بازسازي شبكه‌هاي توزيع آب شهرهاي خرمشهر و آبادان و نيز بازسازي تاسيسات فاضلاب اين دو شهر را به عهده داشته‌اند كه همگي از طرح‌هاي بزرگ و مهم اجرا شده در دوران بازسازي مي‌باشد. وي هم‌چنين از سال 1374 تا كنون اجراي طرح نيروگاه دوم سد شهيد عباسپور را عهده‌دار شد و با بهره‌گيري از امكانات داخلي و به‌كارگيري روش‌هاي نوين و ايجاد هماهنگي ميان پيمانكاران در طي مدت نه سال، اين كار دشوار و پيچيده را به مراحل پاياني رسانده ‌است. عمليات احداث نيروگاه مزبور به دليل واقع بودن آن در كنار درياچه پرآب سه ميليارد متر مكعبي و تاسيسات موجود سد شهيد عباسپور و در تراز 150 متر پايين‌تر از سطح آب درياچه سد از موارد كم‌نظير در عرصه‌ي بين‌المللي به شمار رفته و براي اجراي آن بسياري از تجهيزات و روش‌ها براي اولين بار طراحي و به كار گرفته شده است.

به منظور قدرداني از تلاش چشمگير در زمينه‌ي عمران و آبادي كشور، نشان سازندگي درجه سه به وي اعطا شد.

مهندس محمدعلي حبيب آگهي معرفي شده از وزارت نيرو، نشان سازندگي درجه سه

مهندس محمدعلي حبيب آگهي رييس هيات مديره و مديرعامل شركت جهاد توسعه منابع آب يكي از مديران تواناي كشور در بخش آب و برق به شمار مي‌آيند.

وي ضمن راه‌اندازي بزرگ‌ترين شركت سدسازي خاورميانه در ايران، اجراي طرح‌هاي بزرگي همچون احداث بزرگ‌ترين سد خاكي كشور به نام سد مارون در استان خوزستان، احداث سد گاوشان در استان كردستان و احداث نيروگاه دوم سد شهيد عباسپور را بر عهده داشته ‌است كه هريك از اهميت ملي و منطقه‌اي ويژه برخوردار است.

شركت جهاد توسعه منابع آبي با مديريت وي دامنه فعاليت خود را از مرزهاي كشور فراتر برده و در حال حاضر پروژه‌هايي را در كشورهاي يمن و قرقيزستان در دستور كار دارد.

با توجه به نقش موثر در توسعه و آباداني كشور، نشان سازندگي درجه سه به وي اعطا شد.

محمود اسلاميان معرفي شده از وزارت صنايع و معادن، نشان كار و توليد درجه سه

 محمود اسلاميان در سمت فعلي خود به عنوان مديرعامل فولاد مباركه اصفهان و نيز در سمت پيشين خود به عنوان مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان منشأ خدمات موثر در جهت رشد توليد در اين دو واحد صنعتي مهم بوده ‌است.

طراحي توسعه توازن ذوب‌آهن و راه‌اندازي ساير طرح‌هاي توسعه، برنامه‌ريزي، افزايش توليد فولاد و صدور آن به خرج از كشور، اجراي طرح‌هاي توليد فولاد كيفي و ابتكار در زمينه‌ي سرعت اجراي آنها موجب شده است كه وي بارها مورد تقدير مسوولان ذي‌ربط قرار گيرد و در سال 1381 عنوان صادركننده‌ي نمونه‌ي كشور را به دست آورد.

به منظور قدرداني از مجموعه فعاليت‌هاي موثر در افزايش كمي و كيفي توليد در كشور نشان كار و توليد درجه سه به وي  تعلق ‌يافت.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha