• سه‌شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۸۳ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8307-08478
  • منبع : ریاست جمهوری

معرفي كاركنان دولت كه مفتخر به دريافت نشان‌ شدند/4/ سيدعبدالحسين ثابت، محسن خواجه‌نوري، محمود اميري، مهندس سيف‌الله علي‌اصغري، محمدرضا يزداني‌خرم

... به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حسب موافقت و دستور رييس‌جمهور و در اجراي اصل "129 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران" افراد مشروح زير كه از برجستگان كشور در زمينه‌هاي گوناگون بوده و منشاء خدمات و آثار ارزشمند در بخش‌هاي علمي، فرهنگي، هنري، اجتماعي و مديريتي گرديده‌اند، به دريافت نشان‌هاي دولتي از رياست جمهوري اسلامي ايران مفتخر شدند:

سيد عبدالحسين ثابت معرفي شده از سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، نشان لياقت و مديريت درجه سه

سيد عبدالحسين ثابت از سال 1359 قدم در عرصه‌ي مديريت اجرايي گذارده و در بخش‌هاي مديريت صنايع به‌ويژه صنايع نساجي، شركت كالاي نفت، شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي ايفاي نقش كرده و از سال 1371 تا كنون رياست سازمان بازنشستگي كشوري را بر عهده دارد.

وي در مجموعه‌هاي صنعتي كه پيش از اين تصدي آنها را به عهده داشته‌ است، به توسعه ظرفيت‌هاي توليدي، صرفه‌جويي در مصارف ارزي و ايجاد منابع ارزآور توجه جدي مبذول نموده و طرح‌هاي مهمي را در زمينه‌ي توليد مواد زيربنايي به ثمر رسانده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به راه‌اندازي كارخانه تصفيه كشمير براي اولين بار در ايران و معرفي كشور به عنوان دومين صادركننده جهاني اين محصول اشاره داشت. هم‌چنين مديريت وي در سازمان بازنشستگي كشوري منشأ ايجاد تحول از طريق بهبود وضع معيشتي بازنشستگان و تصحيح و تغيير ديدگاه عمومي نسبت به اين قشر، افزايش چشمگير دارايي‌هاي صندوق بازنشستگي، به‌كارگيري فناوري پيشرفته و ايجاد فضاي تعامل گسترده با ساير سازمان‌ها و موسسات، تمركززدايي از ساختار سازماني و شفاف‌سازي وضعيت مالي بوده است.

از اين رو در راستاي ارج نهادن به شايستگي مديران كشور، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.

محسن خواجه‌نوري معرفي شده از وزارت كار و امور اجتماعي، نشان لياقت و مديريت درجه سه

محسن خواجه‌نوري پس از طي مراحل مختلف و قبول مسووليت در رده‌هاي مياني وزارت كار و امور اجتماعي از سال 1368 تا كنون به عنوان معاون وزير در روابط كار مشغول فعاليت مي‌باشد.

وي در زمينه‌ي بهبود بخشيدن به روابط كار، مبادرت به تهيه و اجراي طرح‌هاي مفيدي همچون بيمه بيكاري و بن كارگري و بازنشستگي پيش از موعد نموده و هم‌چنين در زمينه‌ي تهيه و اجراي نظام ارزيابي و طبقه‌بندي مشاغل كه به يكسان‌سازي و كاهش اختلاف دستمزد در 3500 واحد منجر شده است، گام‌هاي موثر برداشته‌ است. تهيه‌ي 41 آيين‌نامه قانون كار و نيز آيين‌نامه كارهاي سخت و زيان‌آور، تنظيم 15 مورد گزارش تحقيقي، تهيه دائره‌المعارف حفاظت و بهداشت كار و ارايه‌ي 23 مورد گزارش حداقل مزد ايشان را مستحق دريافت تقديرنامه‌هاي گوناگون احراز سمت معاون نمونه در جشنواره‌هاي دوم و سوم شهيد رجايي و پژوهشگر نمونه سال 81 نموده است. از اين رو به منظور تقدير از توانايي فكري و اجرايي در مديريت، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.

محمود اميري معرفي شده از وزارت صنايع و معادن، نشان لياقت و مديريت درجه سه

محمود اميري از سال 1345 تا كنون تمام همت خود را متوجه افزايش بهره‌برداري و كاربري ماشين‌هاي اداري در كشور نموده و در اين راه تنها به واردات اكتفا نورزيده ‌است.

وي علاوه بر همكاري با شركت‌هاي سازنده خارجي در جهت بومي كردن امكانات و توانايي اين ماشين‌ها، در زمينه‌ي توليد آنها در كشور گام‌هاي موثري برداشته و در حال حاضر يكي از بزرگ‌ترين و پيشرفته‌ترين واحدهاي توليدي در خاورميانه را تحت مديريت دارند.

سعي وي در ارتقاي كيفي اين محصولات و رساندن آنها به سطح قابل رقابت با مشابه خارجي قابل تحسين بوده و انتخاب وي را به عنوان مدير نمونه در سال‌هاي 80 و 81 معنادار مي‌كند.

به منظور تقدير از مديريت شايسته، نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي اعطا شد.

مهندس سيف‌الله علي‌اصغري معرفي شده از وزارت نيرو، نشان لياقت و مديريت درجه سه

سيف‌الله علي‌اصغري پس از طي مدارج مختلف و تصدي بخش‌هاي فني و اجرايي گوناگون در نيروگاه نكا. در سال 1371 به سمت مديرعامل و رييس هيات مديره اين نيروگاه منصوب شد.

مديريت وي در اين واحد، سرآغاز تحول جدي در بهينه‌سازي و افزايش توليد، بهبود عملكرد، كاهش مصرف داخلي و صرفه‌جويي، استفاده از تحقيقات و آموزش مديران به شمار مي‌رود. به گونه‌اي كه مجموعه‌ي ياد شده در ارزيابي عملكرد نيروگاهها در سال 78 و 79 حائز رتبه‌ي اول شده است. هم‌چنين تلاش‌هاي  مهندس علي‌اصغري در زمينه‌ي بازسازي نيروگاه بعد از سه بار بمباران و مشاركت در راه‌اندازي و تعمير نيروگاههاي ديگر مانند اراك، همدان و شعيد رجايي قابل ذكر مي‌باشد.

به منظور تقدير از همت و تدبير وي در عرصه‌ي مديريت، نشان لياقت و مديريت درجه سه به ايشان اعطا شد.

محمدرضا يزداني‌خرم معرفي شده از سازمان تربيت بدني، نشان لياقت و مديريت درجه سه

محمدرضا يزداني‌خرم با پشتوانه‌ي مديريت در شركت‌هاي پارس خودرو و دخانيات ايران و نيز سازمان‌هاي بنياد جانبازان و مستضعفان از سال 1368 تا كنون رياست فدراسيون واليبال را در سازمان تربيت بدني به عهده دارد.

اين فدراسيون در سايه مديريت ايشان با تحول جدي روبه‌رو گرديد به نحوي كه علاوه بر كسب عنون بهترين فدراسيون ورزشي در سال‌هاي 78 و 79 و 81، عناوين مهم قهرماني و نايب‌قهرماني در رده‌ي نوجوانان و جوانان در سطح بازي‌هاي آسيايي و جهاني را براي رشته‌ي واليبال كشور به دنبال آورد. عنايت ويژه به تربيت حدود 150 مربي بين‌المللي در اين رشته‌ي ورزشي، ساخت يا بازسازي سالن‌ها و فراهم آوردن امكانات و تجهيزات ورزشي نيز از جمله فعاليت‌هاي چشمگير آقاي يزداني‌خرم به شمار مي‌رود.

از اين رو نشان لياقت و مديريت درجه سه به وي تعلق ‌يافت.

ادامه دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha