• چهارشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۸۳ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8311-11181
  • منبع : مطبوعات

«ماهي»«بادگر»و«خاطرات جنگي خانواده‌ فويل» بيشتر سريال‌هاي تازه‌ي شبكه‌ي تهران محصول انگلستان است

گروه تامين برنامه شبكه تهران به تازگي شش سريال خارجي را براي پخش از اين شبكه در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار سرويس راديو ـ تلويزيون ايسنا، اغلب سريال‌هاي منتخب پخش براي شبكه‌ي ‌تهران، محصول انگلستان و دربرگيرنده‌ي داستان‌هاي پليسي هستند.

«ماهي» عنوان سريالي ساخته كشور انگليس و كمپاني BBC است كه تامين برنامه شبكه تهران براي پخش در 4 اپيزود 50 دقيقه‌اي آن را آماده كرده است.

در اين سريال به كارگرداني برت فليز بازيگراني چون پل مك گان، جمارد گريو و فيليپ وس ايفاي نقش كرده‌اند.

داستان سريال «ماهي» كه قالبي درام دادگاهي دارد. درباره يك وكيل به نام فيشوسكي است كه در كنار خود بسيار موفق عمل مي‌كند. او با موكلان خود رابطه‌اي انساني برقرار كرده و تمام توان خود را براي پيروزي آنها در دادگاه به كار مي‌گيرد. پسر كوچك او «سايمون» در غياب خود خواسته مادرش‌ «ژولي» دردسرهاي زيادي براي فيشوسكي به وجود مي‌آورد.

«بادگر» نيز عنوان سريال پليسي داستاني است كه كمپاني BBC آن‌ها تهيه كرده است.

كارگردان اين سريال شامل پل هريسون و جردم فيلين نيز در آن بازي كرده است.

داستان سريال در زندگي شخصي و كاري تام مك كليب كه كارگاه است مي‌پردازد او در يك منطقه جنگلي كار مي‌كند و جنايات مربوطه به حيوانات، حيات وحش و محيط زيست را بررسي مي‌كند.

«شوگان» 1980، عنوان سريالي ديگري با حادثه‌اي تاريخي براي شبكه تهران است. كارگردان اين مجموعه جري لاندن است و بازيگراني همچون ريچارد چمبرلين و اريك بركويسي در آن ايفاي نقش مي‌كنند.

موضوع سريال به اوايل قرن هفدهم ميلادي انگلستان برمي‌گردد كه قصد تصرف مناطق جديد دنيا را دارند و تا آن زمان خود را از اسپانيا و پرتغال در استعمار كشورهاي تازه كشف شده عقب مي‌بيند با همدستي هلند كشتي به نام ارسموس را از راه ماژلان به دريا مي‌فرستد تا جزاير ژاپن را كشف كند.

«خاطرات جنگي خانواده فويل» ساخته انگلستان عنوان سريالي به كارگرداني ژرمي سيبرستون است كه ديويد كتين در آن بازي مي‌كند.

داستان سريال به سال 1940 برمي‌گردد كه در يكي از شهرهاي انگلستان عده‌اي از متمولين كه احساساتي به دشت ضد يهود دارند و به نازيسم گرايش دارند، گرد هم جمع مي‌شوند و زن هتلدار كه هوادار آنهاست در جمع آنها شركت مي‌كند و همان شب نيز در پي خاموشي موقت برق كشته مي‌شود. تحقيقات بازرس فويل آغاز مي‌شود.

«كاترين كوكسن» عنوان سريالي با قالب درام خانوادگي است كه در شش قسمت از شبكه تهران پخش خواهد شد.

در اين سريال به كارگرداني آلين گرينت بازيگراني چون جاناتان كريگان و ملاني كلارك پالن ايفاي نقش مي‌كنند.

سريال در محدوده‌اي 40 سال در نيمه دوم قرن 19 اتفاق مي‌افتد. داستان از وقتي شروع مي‌شود كه رودي به جامعه آمبرلند مي‌پيوندد و پدر او را به صورت وحشيانه به قتل مي‌رسد. حال رودي تنها و بي كس شده رودي كوچك با محيط خو مي‌گيرد.

گفتني است مدير دوبلاژ اين سريال عباس نباتي است.

به گزارش ايسنا بر اساس اعلام روابط عمومي شبكه‌ي تهران، بريگاد «پليس ويژه» عنوان سريال ساخته كشور فرانسه در سال 1999 است كه در 6 قسمت 50 دقيقه‌اي پخش خواهد شد.

مدير دوبلاژ اين سريال «ناصر نظامي» است. در اين سريال به كارگرداني مارك آنجلو بازيگراني نظير ژان كلود آدلين و ژان پس گاتير ايفاي نقش كرده‌اند.

داستان پليس ويژه كه سريال جنائي هيجاني است درباره ماموريت‌هاي كاري كميسر مويني و همكارانش در پليس ضربت است معمولا هر قسمت از اين سريال با نمايش آماده سازي گروه آغاز مي‌شود و پس از اطلاع كميسر از يك تخلف در سطح شهر مثل بمب گذاري، گروگانگيري به همراه گروهش جهت خنثي كردن اغتشاش در محل حادثه حاضر مي‌شوند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha