• چهارشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۴ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8402-08869.30715
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

زني همسرش را به خاطر بدخلقي كشت

زني كه همسرش را دو روز پيش با همدستي مردي در شهرستان «لردگان» چهارمحال بختياري به قتل رسانده بود، پس از گذشت 24 ساعت از سوي پليس دستگير شد.

به گزارش گروه حوادث ايسنا مأموران انتظامي شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال بختياري، روز دوشنبه از وقوع مرگ مشكوك يك مرد روستايي در كوه هاي اطراف شهرك «هجرت» اين شهرستان با خبر شدند.

به نوشته سايت پليس در پي دريافت اين خبر، اكيپي از مأموران براي بررسي جسد به محل كشف جنازه اعزام شدند و در بررسي‌هاي مقدماتي دريافتند كه متوفي به نام « قربان - خ» 33 ساله بر اثر سقوط به پايين كوه، از ناحيه سر به شدت آسيب ديده و در دم جان باخته است.

ماموران سپس جسد را براي روشن شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني انتقال دادند و پزشكان پس از معاينه جسد علت مرگ را ضربه مغزي براثر برخورد جسمي سخت با سر متوفي اعلام كردند.

تحقيقات پليس پس از اعلام نظر پزشكان قانوني با اين فرضيه كه متوفي قبل از سقوط بر اثر برخورد ضربه‌اي به سرش، فوت كرده است، وارد مرحله تازه‌اي شد.

آنها سپس به سراغ همسر 28 ساله متوفي به نام « مبارك - خ» رفتند و او در اين رابطه به ماموران گفت: «همسرم صبح روز حادثه براي جمع‌آوري علوفه به كوه رفت؛ اما تا شب برنگشت. من كه نگران شده بودم فردا صبح با چند تن از اقوام براي يافتنش به كوه هاي اطراف رفتيم و پس از ساعت ها جستجو جنازه اش را در پائين كوه پيدا كرديم.»

مأموران در ادامه رسيدگي به اين پرونده پس از انجام تحقيقات از آشنايان و دوستان متوفي، دريافتند كه او با همسرش اختلاف و درگيري داشته است. بنابراين آنان بازجويي از مبارك (همسر متوفي) را ادامه دادند.

همسرم را به خاطر بدخلقي كشتم

سرانجام اين زن لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش با همدستي يك مرد اعتراف كرد.

اين زن در مورد انگيزه و نحوه قتل همسرش به بازپرسان گفت: « قربان» مردي بداخلاق و تند مزاج بود و هميشه سر هر موضوعي با من دعوا مي كرد. او فقط عادت داشت عيبهايم را ببيند. كافي بود كه از من اشتباهي سربزند. چنان داد و بيداد راه مي انداخت كه همه اهل روستا با خبر مي‌شدند. بنابراين تصميم گرفتم خودم را از شرش راحت كنم.»

اين زن ادامه داد:« از آنجا كه به تنهايي قادر به عملي كردن نقشه ام نبودم، شخصي به نام «فتح اله -م» را با دادن وعده ازدواج و ارائه سند منزل ترغيب كردم كه همسرم را به قتل برساند. روز حادثه طي يك نقشه قبلي به كمك فتح اله ابتدا با سنگ ضربه اي برسرش وارد و سپس او را به پائين كوه پرت كرديم.»

گفتني است، در پي اين اعترافات، همدست اين زن نيز دستگير و پس از اعتراف به قتل روانه زندان شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha