• جمعه / ۲۷ خرداد ۱۳۸۴ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8403-11782
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

قتل دختربچه 5 ساله‌ براي سرقت طلا

مأموران عمليات ويژه اداره آگاهي استان تهران قاتلاني را كه دختر 5 ساله‌اي را به خاطر سرقت طلا به قتل رسانده و جسد وي در رودخانه ورامين رها كرده بودند، شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا جسد اين دختر بچه 5 ساله در بيابان‌هاي ورامين كشف شد. مأموران پس از اطلاع از وقوع بلافاصله با حضور در محل اقدام به بررسي موضوع كردند و در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه قاتل يا قاتلان پس از كشتن دختر بچه 5 ساله جسدش را در بيابان‌هاي ورامين رها كرده و متواري شدند.

با انتقال جسد كشف شده به پزشكي قانوني، ماموران با دستور مقام قضايي مامور پيگيري موضوع شدند و در ابتدا دريافتند كه خانواده‌اي گم شدن فرزند 5 ساله خود را به اداره آگاهي اعلام كرده‌اند كه مشخصات دختر بچه با جسد كشف شده شباهت بسياري دارد و مريم دختر بچه 5 ساله همراه خود مقداري طلاجات داشته است.

با فرض اين كه قاتل يا قاتلان پس از سرقت طلاجات اقدام به قتل دختر بچه كرده‌اند ماموران 3 نفر از سارقان زورگير ورامين را دستگير و مورد بازجويي قرار دادند.

در ابتدا كليه متهمان دستگير شده در بازجويي‌هاي خود از موضوع اظهار بي‌اطلاعي كردند ولي پس از مدتي و با توجه به بررسي كارشناسان سازمان پزشكي قانوني مجبور به اعتراف شدند.

«داود.ق» متهم دستگير شده در بازجويي‌ها گفت: در رودخانه مخروبه صالح آباد مكاني براي كارهاي خلاف داشتيم و با سرقت و فروش اموال مسروقه ، براي مصرف مواد مخدر از نوع هروئين به‌ آنجا مراجعه مي‌كرديم.

تا اين كه چند روز پيش در يكي از خيابان‌هاي ورامين در حال پرسه زدن بودم كه متوجه دختر بچه 5 ساله‌اي شديم كه مقداري طلا با خود به همراه داشت و پس از تعقيب وي دريافتم هر روز اين دختر براي بازي بدون هيچ سرپرستي به خيابان مي‌آيد.

وقتي موضوع را با دوستان مطرح كردم، آنها بلافاصله موافقت كردند و روز گذشته نيز دختر بچه تنها در خيابان بود. مهدي هم دختربچه را سوار موتورسيكلت كرد و همراه علي به مخفيگاه خود برد. علي كه از اتباع افغان بود، پس از سرقت طلاهاي كودك پيشنهاد داد كه اين دختر را به پسر عمويش كه بچه‌دار نمي‌شود، بدهيم. ما هم موافقت كرديم و گفتيم در قبال آن پول خوبي خواهيم گرفت ولي پسر عمويش حاضر به گرفتن دختر بچه نشد و چون دختر بچه ما را مي‌شناخت مجبور شديم او را به قتل برسانيم.

به گزارش ايسنا براي همين ابتدا او را خفه كرده و سپس در داخل يك كيسه مشكي گذاشته و در رودخانه ورامين رها كرديم. با مشخص شدن موضوع، قاضي دادگاه 101 قرچك متهمان را با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha