• شنبه / ۱ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-00360
  • منبع : نمایندگی اردبیل

/آغاز پنجمين اردوي آموزش سياسي دانشجويان/ معاون فرهنگي نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها: دولت زمينه‌ي حضور آسان مردم در عرصه‌ي سياسي را فراهم كند

پنجمين دوره‌ي اردوي آموزش سياسي دانشجويان سراسر كشور در در دانشگاه محقق اردبيلي افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، معاون فرهنگي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها در مراسم افتتاح اين اردو گفت: در اولين دوره‌ي اين اردو جامعه از فضاي ملتهب سياسي در كشور و دانشگاه برخوردار بود اما با همدلي و همفكري و انسجام خوبي اين اردو برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين اكبري جدي افزود: در اردوهاي سياسي هميشه سعي كرديم فضا فضايي كاملا راحت و در عين‌حال منطقي و به دور از شائبه‌هاي احساسي و زودگذر باشد، نظم و انضباط در كارها رعايت شود و بر اساس زمانبندي باشد.

وي از دانشجويان فعال سياسي كه در اردوي آموزشي سياسي شركت مي‌كنند به عنوان منشا آثار و تحولات مثبتي ياد كرد و گفت: اين افراد در آينده تاثير بسيار خوبي در آينده‌ي كشور خواهند گذاشت و تك تك اين افراد به عنوان يكي از نيروهاي فكري و خلاق در عرصه‌ي اجتماعي تاثيرگذار خواهند بود.

اكبري جدي همچنين اعتماد متقابل بين دولت و مردم را در ايجاد مشاركت عمومي موثر خواند و گفت: دولتمردان و دولت بايد زمينه‌ي حضور روان و آسان و باانگيزه‌ي مردم را در عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي و ديگر عرصه‌ي اجتماعي فراهم كنند.

وي در پايان گفت: تغيير مكرر قوانين باعث كاهش اعتماد اجتماعي شده است كه تثبيت قوانين مي‌تواند آن را جبران كند.

نوروزي دبير برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و مديركل دفتر تشكل‌هاي نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها نيز در اين مراسم گفت: اردوي سياسي در شرايط سختي شروع شد و اتفاقات كوي دانشگاه بيشترين تاثيرات را بر آن داشته است.

وي هدف از برگزاري اين اردو را ايجاد وفاق و يكدلي بين دانشجويان اعلام كرد و گفت: اين اردو در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شبانگاهي با موضوعات مختلف حقوقي، انساني، سياسي و بحث آزاد و غيره به مدت 12 روز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha