• شنبه / ۱ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-00405

قائم مقام جامعه‌ي اسلامي دانشجويان: ـ معرفي مصاديق براي كابينه در شان جنبش دانشجويي اصولگرا نيست ـ سياست ما مدد به احمدي‌نژاد با انتقاد فعال است

قائم مقام جامعه‌ي اسلامي دانشجويان:
ـ معرفي مصاديق براي كابينه در شان جنبش دانشجويي اصولگرا نيست
ـ سياست ما مدد به احمدي‌نژاد با انتقاد فعال است

قائم مقام جامعه‌ي اسلامي دانشجويان گفت: جامعه‌ي اسلامي دانشجويان پيشنهاد مصداقي براي كابينه‌ي دولت آقاي احمدي‌نژاد نخواهد داد، اما پيشنهاد معياري ارائه مي‌كند.

«مجتبي سلطاني» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: مطالباتمان را در منشور مطالبات خود پيش از انتخابات ارائه كرديم كه شامل پيشرفت توام با عدالت، تقويت هويت انقلابي، مقاومت مدبرانه، مديريت جوان و دولت منضبط بود و بر اساس آنها، آقاي دكتر احمدي‌نژاد را به عنوان نامزد نهايي خود به عنوان بهترين گزينه‌اي كه مي‌تواند اين مطالبات را برآورده سازد، انتخاب كرديم.

وي با بيان اين كه «جامعه‌ي اسلامي دانشجويان به عنوان تنها تشكلي بود كه از آقاي احمدي‌نژاد در صحنه‌ي انتخابات حمايت كرد»، درباره‌ي انتظارات خود از رييس جمهور منتخب تصريح كرد: انتظارات ما، اين است كه تا جايي كه توان دارند كابينه‌اي از جنس معيارها، شعارها و برنامه‌هاي خود انتخاب كنند.

سلطاني معرفي مصداق را براي پيشنهاد كابينه‌ي دولت رييس جمهور منتخب به صلاح ندانست و آن را به نوعي باعث رويكرد سهم‌خواهي كه نسبت به مصاديق در آينده خواند و در ادامه تاكيد كرد: من اين عمل را در شان جنبش دانشجويي اصولگرا نمي‌بينيم.

وي در ادامه افزود: اما خواستار آن هستيم كه حتما در گزينش اعضاي كابينه، معيارها منظور شود و جامعه‌ي اسلامي دانشجويان كه سياست مدد به احمدي‌نژاد با انتقاد فعال را در پيش دارد، قطعا اگر كابينه‌اي خارج از معيارها و ضوابطي كه مردم به آنها آري گفتند انتخاب نشود انتقاد خود را بيان كرده و قطعا عملكرد دولت را در آينده با توجه به آنكه ايشان را به عنوان نامزد انتخاباتي خودمان معرفي كرده بوديم، به شدت نقد خواهيم كرد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha