• سه‌شنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۸۴ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8405-04603

/تريبون آزاد دانشجويي/ يك عضو بسيج دانشجويي: ـ دولت آينده در زد و بندهاي سياسي قرار نگيرد ـ راي افراد در انتخابات نبايد در گزينش‌ها تاثيرگذار باشد

/تريبون آزاد دانشجويي/
يك عضو بسيج دانشجويي:
ـ دولت آينده در زد و بندهاي سياسي قرار نگيرد
ـ راي افراد در انتخابات نبايد در گزينش‌ها تاثيرگذار باشد

يك عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي تهران گفت: با توجه به اين‌كه در هشت سال گذشته دولت‌هاي مختلف در توسعه‌ي سياسي و اقتصادي گام‌هاي مختلفي را برداشتند، امروز توجه و نگاه دولت به معيشت مردم در اولويت قرار دارد.

«مهدي اقراريان» در تحليل مسايل سياسي روز به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: شعارهايي كه باعث شد دكتر احمدي‌نژاد بين تمامي كانديداها پله‌ها را به عنوان منتخب مردم طي كنند، بسيار خاص بود. امروز بخش زيادي از جامعه زير خط فقر قرار دارند و متاسفانه مشكلات جوانان هم در مساله‌ي ازدواج و هم در تهيه‌ي مسكن در حاشيه هستند. عدم توجه به اين نيازهاي اساسي مي‌تواند مردم را حتي از مسايل اعتقادي دور كند.

وي ادامه داد: مسلما مردمي كه صبح تا شب وقت خود را براي گذران زندگي و پرداخت هزينه‌هاي سنگين آن مي‌گذرانند، ديگر برايشان وقت براي تربيت فرزندان و مسايل عبادي باقي نخواهد ماند.

اقراريان به حل مشكلات معيشتي مردم با محوريت معيشت كارمندان، قضات، آموزش و پرورش و ... و هم‌چنين بحث اشتغال جوانان به عنوان اولويت مهم دولت آينده نام برد.

وي در ادامه تاكيد كرد: اميدواريم خداي نكرده دولت آينده در زد و بندهاي سياسي قرار نگيرد و از شعارهايي كه داده غفلت نكند و بدنه‌ي مديريتي كشور به نحوي باشد كه به گفته‌ي آقاي دكتر احمدي‌نژاد، با كساني باشند كه با مشكلات و دغدغه‌هاي مردم آشنا بوده و مديريتشان از بالا به پايين نباشد.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي، اهميت آزادي بيان را نكته‌اي بسيار قابل توجه در دولت آينده عنوان و تاكيد كرد: در اين زمينه مطبوعات و رسانه‌هاي خبري نقش بسيار مهمي دارند و با توجه به اين‌كه در هيچ‌يك از دولت‌ها خالي از نقص نخواهند بود، رسالت مطبوعات و خبرگزاري‌ها اين است كه با جديت تمام پي‌گيري نيازها و مطالبات مردم جامعه باشند. بسيج هم به عنوان مجموعه‌ي متعلق به مردم و فرزندان ملت به اين مسايل و دغدغه‌هاي مردم خواهد پرداخت.

اقراريان در ادامه با اشاره به كابينه‌ي 70 ميليوني مطرح شده در شعار احمدي‌نژاد اظهار داشت: آقاي دكتر احمدي‌نژاد بايد به اين نكته توجه كنند كه در اين كابينه با اين عنوان، سلايق و افكار مختلفي وجود دارد و ايشان بايد همواره ارتباطات خود را با بدنه‌ي مردم حفظ كنند.

وي در ادامه تصريح كرد: متاسفانه معمولا اطرافيان مسوولان هستند كه مانع از حضور آنها در ميان مردم مي‌شوند.

اقراريان دقت در شايسته‌سالاري را در دولت آينده يكي از ديگر مسايل مهم سياسي روز ارزيابي كرد و گفت: اين‌كه مردم به چه كسي در انتخابات راي دادند، نبايد در گزينش‌ها تاثيرگذار باشد و بايد كمي دقت شود و دولت به عنوان دولت اسلامي خدمتگزار مردم بوده و بتواند مشكلات مردم را به صورت عيني حل كند.

وي ادامه داد: متاسفانه پديده‌اي كه بعد از حضور آقاي دكتر احمدي‌نژاد داشتيم بالا رفتن سرسام‌آور اجاره بهاي مسكن است و اين نكته‌اي است كه اتفاق افتاد، اما هيچ‌كس به آن نپرداخت و قشر زيادي از مردم را رنجيده خاطر كرد. شايد جاي سوال باشد كه چرا تشكلي مانند بسيج دانشجويي به اين مشكلات و مسايل مي‌پردازند؟! اما اينها مشكلاتي هستند كه مردم آن را لمس مي‌كنند و اگر هيچ اتفاقي و پيشرفتي در معيشت مردم پيش نيايد، باعث دلسردي مردم نسبت به مسايل زيادي شود كه بخشي از آن هم مي‌تواند نسبت به حاكميت باشد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha