• دوشنبه / ۷ شهریور ۱۳۸۴ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8406-03343
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

احكام جديد رييس‌جمهور، احمد موسوي: معاون حقوقي و مجلس علي‌اكبري: ريس سازمان ملي جوانان غلامرضا آقازاده: رييس سازمان انرژي اتمي

دكتر احمدي‌نژاد، رييس جمهور طي احكام جداگانه‌اي حجج‌الاسلام سيد احمد موسوي و علي اكبري و غلامرضا آقازاده را به ترنتيب به عنوان معاون رييس جمهور در امور حقوقي و مجلس، معاون رييس جمهور و رييس سازمان ملي جوانان و معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي و نيز وزيري ماهانه را به عنوان سرپرست وزارت نفت منصوب كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا متن كامل احكام رييس جمهور به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن ارحيم

حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر سيد احمد موسوي

به استناد اصل يكصد و بيست و چهارم قانون اساسي و با عنايت به دانش، تعهد و تجربيات طولاني و مفيدتان در امور حقوقي در مجلس شوراي اسلامي، به موجب اين حكم به عنوان «معاون رييس‌جمهور در امور حقوقي و مجلس» منصوب مي‌شويد.

اميدوارم با بهره‌گيري از نيروهاي متعهد، دلسوز، متخصص و كارآمد نسبت به ايجاد هماهنگي و تحكيم روابط هيات دولت و مجلس شوراي اسلامي تلاش در جهت احياي حقوق عامه و نظارت جامع و موثر بر حوزه‌هاي حقوقي و امور مجلس وزارتخانه‌ها به منظور تنظيم و تدوين لوايح مورد نياز و با رعايت اصول چهارگانه دولت نهم؛ عدالت‌گستري، مهروزي، خدمت به بندگان خدا و تعالي مادي و معنوي كشور موفق باشيد.

ضمن تشكر از خدمات ارزشمند جناب آقاي حجت‌الاسلام والمسلمين آقاي مجيد انصاري از خداوند متعال تاييدات روزافزون جناب‌عالي را مسألت دارم.

بسم الله الرحمن الرحيم

حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي علي اكبري

در اجراي بند پانزده ماده چهارم اساسنامه شواراي عالي جوانان مصوب ‌71/5/6 شوراي عالي انقلاب فرهنگي و نظر به تدين، تعهد، مراتب علمي و تجربيات مفيد و روحيه جوانگرايي، به موجب اين حكم جنابعالي را به عنوان «معاون رييس جمهور و رييسي سازمان ملي جوانان » منصوب مي‌كنم.

جوانان سرمايه اصلي كشورند، تدين، كارآمدي،نشاط و موفقيت جوانان عزيز در همه عرصه‌هاي فرهنگي، علمي، تحقيقاتي، ورزشي، موقع شناسي و حضور فعال آنان در عرصه‌هاي مختلف به منظور دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها، حيات و تعالي ملت بزرگ ايران را تضمين مي‌كند.

بي شك بايد فرصت‌هاي مناسب براي بروز خلاقيت‌ها و استعداد‌هاي جوانان عزيز فراهم آورد و با تعهد زمينه‌هاي مشاركت، از فكر و انديشه خلاق آنان در جهت رفع مشكلات موجود گسترش عدالت، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و تعالي مادي و معنوي كشور بهره جست.

اميدوارم با همكاري ساير اعضاي محترم شوراي عالي جوانان و با استعانت از خداوند متعال در انجام اين مهم موفق باشيد.

ضمناً از خدمات جناب آقاي رحيم عبادي تشكر و قدرداني مي‌كنم.

"بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي مهندس غلامرضا آقازاده

بر اساس اصل يكصد و بيست و چهارم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد، تدين و سوابق مفيد علمي و اجرايي، به موجب اين حكم جناب‌عالي را به سمت «معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان انرژي اتمي» منصوب مي‌كنم.

اميدوارم با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از انديشمندان و متخصصين و نيروهاي جوان و خلاق در انجام وظايف محوله كه در اين عرصه بر عهده داريد و در تحقق اهداف چهارگانه: عدالت‌گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و تعالي مادي و معنوي كشور موفق باشيد".

"بسم الله الرحمن الرحيم

جناب آقاي مهندس وزيري ماهانه

به استناد اصل يكصد و سي و پنجم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تدين، تعهد و سوابق مفيد اجرايي به موجب اين حكم جنابعالي را به سمت سرپرست وزارت نفت منصوب مي‌كنم.

اميدوارم با همكاري كاركنان زحمتكش و خدوم وزارت نفت، خدمات ارزنده‌اي ارائه كنيد و در عين همكاري و هماهنگي با هيات محترم وزيران و انجام وظاف قانوني در تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور تمام سعي و تلاش خود را معمول داريد.

از خداوند متعادل مزيد توفيقات جناب‌عالي را مسئلت مي‌ كنم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha