• سه‌شنبه / ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: سیاسی2
  • کد خبر: 8406-10192
  • منبع : ریاست جمهوری

انتصاب‌هاي جديد رييس‌جمهور؛ دبير دولت، مشاور رييس‌جمهور در امور مربوط به شوراها و شهرداري‌ها و دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر

دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس‌جمهور در احكام جداگانه‌اي مهندس مسعود زريبافان، مهندس مهدي چمران و فداحسين مالكي را به ترتيب به سمت مشاور رييس‌جمهور و دبير هيات دولت، مشاور رييس‌جمهور در امور مربوط به شوراها و شهرداري‌ها و دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا متن كامل احكام رييس‌جمهور به اين شرح است:

جناب آقاي مهندس مسعود زريبافان

نظر به دانش، تجربه، تعهد و شايستگي جناب‌عالي به موجب اين حكم شما را به سمت «مشاور رييس‌جمهور و دبير هيات دولت» منصور مي‌نمايم.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و با استفاده از توانمندي همكاران متعهد، مديران و كارشناسان صديق نسبت به ارتقاي علمي كار گروه‌هاي دولت، هماهنگي و سرعت امور همسو با اهداف عدالت‌گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا، پيشرفت و تعالي همه‌جانبه مادي و معنوي كشور موفق باشيد.

جناب آقاي مهندس مهدي چمران

با توجه به سوابق علمي، اجرايي و تجارب ارزنده‌ي اجتماعي و حضور در صحنه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي، به موجب اين حكم، جناب‌عالي را به عنوان «مشاور رييس‌جمهور در امور مربوط به شوراها و شهرداري‌ها» برمي‌گزينم.

نظر به سابقه‌ي جناب‌عالي در رياست شوراي شهر تهران و شوراي عالي استان‌ها و اطلاع و آگاهي روزآمد شما در اين عرصه و به‌خصوص شهر تهران، انتظار دارد مسائل لازم اين دو بخش را پيوسته با اين‌جانب مطرح نماييد تا از ظرفيت و توان دولت در حل مشكلات عمومي مردم استفاده‌ي شايسته و مطلوب به عمل آيد.

از خداوند متعال توفيق جناب‌عالي را در خدمت خالصانه به مردم و گسترش عدالت اجتماعي و ارتقاي فرنگ مهرورزي در جامعه مسألت دارم.

جناب آقاي فداحسين مالكي

با عنايت به ماده 33 اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب 1376 مجمع تشخيص مصلحت نظام و با توجه به تعهد، تجربه و توانمندي جناب‌عالي به موجب اين حكم شما را به «دبيري ستاد مبارزه با مواد مخدر» منصوب مي‌نمايم.

بي‌ترديد انتظار عموم مردم در مبارزه با اين بلاي خانمانسوز و رهايي جامعه خصوصا جوانان از چنگال سوداگران مفسد و تباه‌گران نسل و حرث، تكليف انساني و اجتماعي سنگين بر عهده‌ي ستاد نهاده است. مهرورزي با مردم در گرو مبارزه‌ي بي‌امان با اين تبهكاران و تلاش براي درمان و نجات قربانيان و آسيب‌ديدگان اين آفت خانمانسوز است. همكاري مجموعه ستاد، تحقق اين اهداف متعالي را سرعت و شتاب خواهد بخشيد.

از خداوند متعال توفيق جناب‌عالي را در تحقق اهداف دولت اسلامي، عدالت‌گستري، مهرورزي، خدمت‌رساني به مردم و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور مسألت دارم.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha