• یکشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۸۴ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 8407-05132

بكن بائر در جمع خبرنگاران: مصاف ايران و آلمان تجربه‌ي مفيدي براي هردوتيم است بايرن تمايل به تمديد كريمي دارد، اي كاش هاشميان‌ودايي نيز در بايرن بودند

بكن بائر در جمع خبرنگاران:
مصاف ايران و آلمان تجربه‌ي مفيدي براي هردوتيم است
بايرن تمايل به تمديد كريمي دارد، اي كاش هاشميان‌ودايي نيز در بايرن بودند

رييس كميته برگزاري مسابقات جام جهاني 2006 آلمان كه براي خوش‌آمدگويي و دعوت از تيم ملي ايران براي حضور در جام جهاني به ايران آمده، عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وي در گفت‌وگو با خبرنگاران، در رابطه با احتمال هم‌گروهي ايران و آلمان اظهار كرد: به دليل پيشرفتي كه تيم فوتبال ايران در سال‌هاي گذشته داشته است، فكر مي‌كنم اگر ايران و آلمان هم‌گروه شوند، بي‌ترديد تجربه‌ي بسيار مفيدي براي هر دو تيم خواهد بود. تيم ما و ايران، پيش از اين دو بار به مصاف يكديگر رفته‌اند و اگر در جام جهاني نيز به مصاف هم برويم تجربه‌ي خوبي براي هر دو تيم خواهد بود.

بكن بائر در پاسخ به سوالي در مورد استفاده‌ي توپ‌هاي هوشمند در مسابقات جام جهاني 2006 اظهار كرد: فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) در حال آزمايش اين توپ‌هاست، ولي فكر نمي‌كنم اين توپ‌ها در جام جهاني به كار گرفته شود و بايد با توپ‌هاي معمولي مسابقات را برگزار كنيم.

وي در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران از علي كريمي و حضور او در تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان گفت: ما از حضور كريمي در مونيخ خوشحاليم؛ او در واقع يك بازيكن حرفه‌يي است. بايرن در گذشته، بازيكنان ايراني ديگري همچون هاشميان و دايي را در اختيار داشته؛ اي كاش اين بازيكنان اكنون نيز در بايرن بودند. اما كريمي در بايرن بسيار مثبت است.

رييس كميته‌ي برگزاري مسابقات جام جهاني 2006 آلمان در مورد تمديد قرارداد بايرن با كريمي خاطرنشان كرد: بايرن حتما با كريمي قرارداد خود را تمديد مي‌كند.

وي در پايان گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه در ايران هستم؛ ايران يكي از تيم‌هاي قدرتمند در جام جهاني خواهد بود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha