• یکشنبه / ۸ آبان ۱۳۸۴ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8408-03257
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

قاچاقچيان مواد مخدر در ورامين دستگير شدند

باند قاچاقچياني كه با وارد كردن مواد مخدر به صورت انباري از افغانستان به كشور اقدام به پنهان كردن آنها در تپه‌هاي اطراف ورامين كرده تا در فرصت مناسب به فروش برسانند، متلاشي شد.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا، در پي اعلام خبري مبني بر فعاليت گسترده يك باند تهيه و توزيع مواد مخدر در ورامين، مأموران براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

با آغاز تحقيقات، مأموران موفق به دستگيري شخصي به نام «شعبان ـ‌ ب» حين فروش مواد مخدر شدند.

در بازرسي از وي، مقدار 2 كيلو مواد مخدر و 3 قبضه اسلحه كمري كشف و ضبط شد.

«شعبان» متهم به قاچاق مواد مخدر در بازجويي‌ها اعتراف كرد: عاملان اصلي باند دو تن به نام‌هاي «محمد و حسين ـ‌ ل» هستند كه با تغيير مكان‌هاي مكرر اقدام به وارد كردن انباري مواد مخدر از افغانستان و مخفي كردن آنها زير خاك تپه‌هاي اطراف ورامين كرده تا در فرصتي مناسب به فروش برسانند.

با توجه به اهميت موضوع، سرهنگ احمد ميري، فرمانده انتظامي شهرستان ورامين به منظور انجام تحقيقات بيشتر جهت شناسايي اعضاي ديگر باند، اكيپ ويژه‌اي از مأموران مبارزه با مواد مخدر را تشكيل داد.

با تلاش شبانه‌روزي، مأموران مخفيگاه متهمان را در يكي از تپه‌هاي اطراف ورامين شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي مكان مورد نظر را به محاصره كامل درآوردند و بدين ترتيب ورود و خروج افراد به آنجا تحت نظر و مراقبت قرار گرفته شد.

سرانجام زماني‌كه تمامي اعضاي باند در محل مخفيگاه حضور داشتند، مأموران در يك اقدام ضربتي و غافلگيرانه در نيمه‌هاي شب توانستند «حسين ـ ل » و «يوسفعلي ‌ـ خ» عاملان اصلي باند به همراه 6 تن ديگر كه همگي داراي سوابق مكرر و متعدد در تهيه توزيع و مواد مخدر بودند را دستگير كنند.

همچنين، 23 كيلوگرم انواع مواد مخدر به همراه دو قبضه اسلحه كمري و تعدادي لوازم موتورسيكلت مسروقه نيز از محل مخفيگاه متهمان كشف و ضبط شد.

بررسي بيشتر بر روي پرونده اين متهمان با انجام تحقيقات گسترده ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha