• شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۸۴ / ۱۱:۰۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8408-10200

سرقت براي اقامت زمستاني در زندان

سارق ولگردي كه حين فرار از محل سرقت، ديوار منزل مسكوني را خراب كرده بود، در تهرانپارس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا مقارن ساعت 22 چهارشنبه گذشته شخصي سراسيمه در خيابان «امين» واقع در منطقه تهرانپارس از منزل مسكوني خود بيرون آمد و همسايگان را در جريان وقوع سرقت از منزل خود قرار داد.

در پي اين سرقت، بلافاصله مأموران كلانتري 144 «جواديه» تهرانپارس از موضوع اطلاع يافته و در موقعيت مورد نظر حضور يافتند.

در اين ميان به محض حضور مأموران ، سارق حين فرار شناسايي، دستگير و به كلانتري منتقل شد.

بدين ترتيب در بازجويي‌هاي به عمل آمده پليس از متهم مشخص شد: اين فرد حدود ساعت 14 همان روز در پي مشكوك شدن مأموران كلانتري بازداشت شده است، اما به دليل نبود مدركي دال بر مجرم بودن، از او رفع اتهام و آزاد شده است.

تحقيقات پليس از اين متهم به سرقت منزل به نام «نادر ـــ ش» 27 ساله، بيكار ،معتاد و لامكان، همچنين نشان داد: اين متهم از مدتها پيش اقدام به ارتكاب انواع سرقت كرده و بر اساس سوابق به دست آمده ، در زندانهاي «لنگرود» ، «خرم‌آباد»، «قم»، «قزل حصار» و «قصر» دوران حبس خود را گذرانده و شب حادثه نيز به دنبال وارد شدن به حياط منزل مورد نظر، قصد سرقت وسايل منزل را داشته، اما به محض اطلاع صاحبخانه، از ديوار حياط به طرف بيرون پريده و متواري شده است، اين در حاليست كه فرار اين متهم از ديوار منزل مسكوني با تخريب بخشي از آن همراه بود.

سرهنگ علي حسينيان، رييس كلانتري 144 «جواديه ـــ تهرانپارس» در گفت‌و‌گو با خبرنگار «حوادث» ايسنا با بيان اين‌ كه متهم دستگير شده «لامكان» يا ولگرد است گفت: پرونده اين متهم به دليل سوابق بسيار زياد در زمينه سرقت تكميل و جهت بررسي به اداره آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد.

به گفته وي اين شخص مدعي است با توجه به فرا رسيدن فصل زمستان و نداشتن مكاني براي زندگي دست به سرقت زده است تا از اين طريق به زندان رفته و فصل سرما را در زندان به سر برد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha