• دوشنبه / ۷ آذر ۱۳۸۴ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8409-03461

دوربين مدار بسته طلافروشي دست زنان كف زن را رو كرد

دوربين مدار بسته طلافروشي دست زنان كف زن را رو كرد

دوربين‌هاي مدار بسته مغازه طلا‌فروشي، چهره سه زن كف‌زن را كه از زنان سرقت مي‌كردند، را در حالي لو داد كه بلافاصله متهمان به سرقت توسط مأموران پليس كلانتري «شهرك وليعصر» دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، مقارن ساعت 14 روز شنبه پنجم آذرماه در پي تماس تلفني صاحب مغازه طلافروشي خيابان «ياران» با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، مبني بر سرقت طلاجات يكي از مشتريان مأموران كلانتري 153 براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

با حضور پليس در مغازه طلافروشي و بررسي موضوع به وسيله دوربين مدار بسته مشخص شد: در حالي كه مشتري زن پس از خريد طلا در حال خروج از مغازه بوده است، يك زن چاق به اتفاق دو زن جوان ديگر وارد مغازه شده‌اند كه بدليل فضاي محدود مغازه، امكان خروج مشتري قبلي وجود نداشته است. از اين رو در پي تنه زدن زن چاق به مشتري قبلي، مشاجره‌اي ميان آنها در مي‌گيرد و پس از آن، اين مشتري از مغازه خارج مي‌شود.

خروج اين زن از مغازه طلافروشي در حالي بود كه وي با يادآوري اخباري مبني بر كف زني و سرقت با شيوه تنه زدن جهت اطمينان اقدام به بازديد كيف دستي‌اش كرد كه بلافاصله متوجه ناپديد شدن طلاجات خود شد.

بدين ترتيب مالباخته با مراجعه به مغازه طلافروشي، صاحب مغازه را در جريان موضوع قرار داد و زماني‌كه مأموران كلانتري «شهرك وليعصر» براي شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان وارد عمل شدند، با توجه به اين‌كه چهره‌هاي متهمان به سرقت شناسايي شده بود طي عملياتي، سه زن متهم به سرقت را در يكي از پاساژهاي طلافروشي محدوده خيابان «ياران» دستگير كردند.

به گزارش ايسنا، اين سه متهم به نام‌هاي «اميره» 45 ساله به همراه دو جاري جوان به نام‌هاي «ليلا»23 ساله و «زهرا» 29 ساله حين انتقال به كلانتري مدعي بودند كه از افراد متمول بوده و مرتكب هيچ جرمي نشده‌اند اما به محض رسيدن به محل كلانتري 153، مأموران پي بردند، «اميره» قبل از ورود به داخل كلانتري بسته‌اي را به طور پنهاني به داخل جوي آب پرتاب كرده است كه مأموران با بررسي اين بسته موفق به كشف طلاهاي مسروقه شدند.

بدين ترتيب طي تحقيقات پليسي مشخص شد: متهمان از طايفه «فيوج» و ساكن گوهردشت هستند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، اين سه تن در بازجويي‌ها وجود هرگونه رابطه با يكديگر را نفي كردند تا اين‌كه دو شاكي زن كه در اتوبوس مورد سرقت قرار گرفته بودند با حضور در كلانتري، متهمان را در حالي شناسايي كردند كه سرانجام آنها به ارتكاب دهها فقره كف زني از زنان در مسيرهاي اتوبوس و نيز مترو كرج و سرقت از مشتريان طلافروشي‌ها اعتراف كردند.

سرهنگ شهرام تجدد، رييس كلانتري 153 «شهرك وليعصر» با هشدار به شهروندان مبني بر عدم حمل مبالغ بالاي وجه نقد و طلاجات اظهار كرد: شهروندان و به ويژه زنان از صحبت كردن و همراه شدن با افراد ناشناس در معابر عمومي، اتوبوس و پاساژهاي فروش اجناس خودداري كنند، چرا كه اغلب سارقان كف زن با برقراري ارتباط اوليه و نزديك شدن به سوژه مورد نظر در فرصت مناسب اقدام به سرقت كيف پول و يا طلاجات او مي‌كنند.

وي در پايان به شهروندان هشدار داد: از شمارش مبالغ بالاي پول نقد، نشان دادن تراول چك يا مدارك و اسناد مهم در معابر يا ايستگاههاي اتوبوس خودداري كنند، چراكه اغلب مجرمان در همين زمانها اقدام به سرقت اموال افراد مي‌كنند.

رييس كلانتري 153 همچنين از افرادي كه با اين شيوه مورد سرقت گرفته‌اند خواست جهت شناسايي متهمان به كلانتري مراجعه كنند.

بدين ترتيب پرونده اين سه زن متهم به كف زني و سرقت جهت تحقيقات بيشتر به اداره آگاهي تهران منتقل شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha