• سه‌شنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۸۵ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8501-02778

دستگيري «سيگاروف» سارق حرفه‌اي منازل در كرج

سارق سابقه‌دار منزل كه با حرفه‌اي‌گري به تنهايي اقدام به سرقت منازل كرده بود، با تلاش ماموران پليس كرج حين ارتكاب سرقتي ديگر شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ مجيد بزمون، فرمانده انتظامي شهرستان كرج در تشريح اين پرونده چنين گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در منطقه محمدشهر كرج،‌ماموران كلانتري 25 محمدشهر، تحقيقات پليسي را در خصوص شناسايي سارق يا سارقان احتمالي آغاز كردند.

با آغاز تحقيقات پليسي در اين باره و بررسي نحوه سرقت‌هاي وقوعي، مشخص شد: شگرد بيشتر سرقت‌ها يكي بوده و توسط يك سارق انجام شده است.

به اين ترتيب تحقيقات ماموران ادامه داشت تا اينكه همزمان سه فقره سرقت از يك مجتمع يكهزار واحدي در «محمدشهر» كرج رخ داد و از اين رو كارآگاهان پليس، جهت شناسايي عامل يا عاملان اين سرقت‌ها، سرايدار مجتمع را در خصوص تردد‌هاي انجام شده مورد بازجويي قرار دادند.

در اين راستا نتايج تحقيقات به عمل آمده از اين شخص با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوي وي و انجام چهره نگاري نشان داد كه سرقت‌هاي انجام شده از اين مجتمع نيز به شيوه‌ مشابه در سرقت‌هاي پيشين رخ داده است و از اين رو ماموران با مشخصات داده شده از سوي نگهبان، اقدام به بررسي پرونده سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي منزل كردند.

سرانجام با چهره نگاري انجام شده، مشخص شد: اين سرقت‌ها توسط سارق حرفه‌اي به نام «حسن» معروف به «حسن سيگاروف» 29 ساله اهل كرمانشاه انجام شده است.

بر اين اساس تحقيقات پليسي جهت دستگيري اين متهم آغاز شد تا اينكه پس از 15 روز كار اطلاعاتي ويژه، مخفيگاه وي در «مهرشهر» كرج شناسايي شد و متهم تحت مراقبت پليس قرار گرفت.

به گزارش ايسنا سرانجام «حسن سيگاروف» در اوايل فروردين ماه امسال حين سرقت از همان مجتمع يكهزار واحدي در «محمدشهر» كرج دستگير شد و در بازجويي‌ها به 14 فقره سرقت منزل اعتراف كرد.

همچنين در بازرسي از مخفيگاه وي، تعداد زيادي لوازم منزل و ضبط و پخش و لوازم خودرو به دست آمد و اين در حالي بود كه فردي به نام «نادر» 24 ساله در حالي به عنوان مالخر اموال مسروقه شناسايي و دستگير شد كه از بازرسي از مخفيگاه وي نيز تعدادي اموال مسروقه كشف و ضبط شد.

بدين ترتيب «حسن تاتار» سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار منزل با قرار 20 ميليون تومان روانه زندان شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha