• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۸۵ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8503-15682

دو برادر در ازاي دريافت 10ميليون تومان براي اسيد پاشي به صورت زن اجير شدند اين زن در بررسي‌هاي پليسي مدعي شد: مدير شركت، درخواست غيراخلاقي از من داشت

دو برادر كه از سوي مدير يك شركت تجاري، براي اسيدپاشي روي صورت كارمند سابق اين شركت كه به درخواست نامشروع وي جواب رد داده بود، اجير شده بودند، دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، محمد تورنگ، رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در اين خصوص، گفت: مقارن ساعت 18:30 روز گذشته 27 خرداد ماه، ماموران تجسس كلانتري 120 «سيدخندان» به سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت كه بر روي دو شماره از پلاك خودرو چسب زده و مخدوش شده بود، مشكوك شدند.

بنابراين گزارش موتورسيكلت كه در حال پرسه زني در خيابان شريعتي بود، با حضور رييس كلانتري در موقعيت، ماموران پس از 40 دقيقه تحت نظر قرار دادن موتورسيكلت مظنون اقدام به متوقف كردن آن كردند.

بر اين اساس پس از متوقف شدن موتورسيكلت، راكب و سرنشين آن به نامهاي «فرهاد» 22 ساله و «مجيد» 26 ساله كه در جريان تحقيقات پليسي مشخص شد، برادر هستند، دستگير و در بازرسي بدني از آنها دو سرنگ حاوي اسيد كشف و ضبط شد.

به گزارش ايسنا متهمان پس از انتقال به كلانتري در بازجويي‌هاي پليسي در خصوص علت حمل سرنگهاي حاوي اسيد اعتراف كردند كه از سوي مدير يك شركت تجاري اجير شده بودند تا به صورت زني به نام «فرشته» 35 ساله اسيد بپاشند و زمان دستگيري در انتظار بيرون آمدن او از منزلش بودند.

در اين حال بررسي‌هاي پليس و انجام بازجويي از «فرشته» مشخص كرد: وي در اين شركت تجاري مشغول به كار بوده و هنگامي كه با درخواست نامشروع مدير شركت كه خود، داراي همسر و فرزند است، مواجه شده از شركت خارج شده است.

بدين ترتيب مدير شركت كه به قصد انتقامجويي با اجير كردن اين دو متهم كه از شهرهاي غربي كشور به تهران عزيمت كرده بودند، در پي پرداخت 10 ميليون تومان، اجير شده بودند.

تحقيقات پليس جهت دستگيري مدير شركت كه با اطلاع از موضوع متواري شده است، ادامه دارد.

پليس در هشداري، از افراد جوياي كار خواست، جهت كار به مراكز و شركتهاي مطمئن مراجعه كرده و براي كار در شركت‌هاي خصوصي از نوع فعاليت شركت و هويت افرادي كه در آن مشغول به كار هستند، اطمينان حاصل كنند.

رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ همچنين در گفت‌و‌گو با ايسنا از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده خودروها و موتورسيكلت‌هاي داراي پلاك مخدوش موضوع را بلافاصله به مركز فوريت‌هاي پليسي «110» اطلاع دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha