• دوشنبه / ۵ تیر ۱۳۸۵ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8504-03605.42359
  • منبع : نمایندگی مرکزی

در اراك رخ داد؛ قتل پدر بزرگش در پي سرقت طلاجات

در اراك رخ داد؛
قتل پدر بزرگش در پي سرقت طلاجات

تحقيقات پليسي پس از دستگيري جواني كه در حال پرسه‌زني در خيابان بود، مشخص كرد: وي در جريان سرقت از منزل پدر بزرگش با همدستي دو تن ديگر، وي را به قتل رسانده است.

به گزارش خبرنگار«حوادث» ايسنا‏، سرهنگ مهدي صالحي، معاون آگاهي فرماندهي استان مركزي نحوه شناسايي متهمان به قتل را اين‌گونه شرح داد: ساعت 24 سوم خرداد ماه سال جاري، گشت انتظامي كلانتري 11 شهرستان اراك حين گشت زني در حوزه استحفاظي خود،‏ به جواني كه در حال پرسه زني در خيابان بود، مظنون شدند.

بر اين اساس اين جوان به هويت « حسين» را به محل كلانتري انتقال دادند كه در بازرسي بدني از وي مبلغ 540 هزار تومان وجه نقد و چهار حلقه النگو كشف شد.

اين در حاليست كه دقايقي پس از اين دستگيري، از سوي مركز فوريت‌هاي پليسي «110» وقوع يك فقره قتل در حوزه كلانتري 11 اعلام شد كه بررسي‌هاي اوليه حكايت از اين داشت كه مظنون دستگير شده نوه مقتول است.

سرهنگ صالحي در ادامه افزود: بدين ترتيب با به دست آمدن نتايج اين بررسي‌ها‏، پرونده به همراه متهم دستگير شده جهت ادامه تحقيقات و روشن شدن موضوع با اين احتمال كه متهم دستگير شده ارتباطي با قتل وقوعي دارد، به پليس آگاهي ارجاع شد كه بلافاصله پس از آن تيمي از ماموران اداره مبارزه با جرايم جنايي آگاهي مسوول رسيدگي به پرونده شدند.

معاون آگاهي فرماندهي استان مركزي گفت: در ابتدا با انجام بازجويي‌هاي فني از متهم، «حسين» اظهار كرد كه در شب سوم خرداد ماه به همراه دو تن از دوستانش به نامهاي «محمد» و «محسن» ساكن اراك وارد منزل پدربزرگش شده و با بستن دست و پا و دهان پدر بزرگ و مادر بزرگ خود اقدام به سرقت النگوها و وجوه نقد موجود در منزل كرده و بلافاصله از محل متواري شدند.

بر اين اساس ماموران پس از معرفي ساير متهمان پرونده از سوي «حسين»، جهت شناسايي و دستگيري آنها وارد عمل شدند و سرانجام با تلاش و هوشياري پليس، هر دو متهم دستگير و به آگاهي منتقل شدند.

«محمد» و «محسن» در جريان بازجويي‌هاي صورت گرفته به جرم ارتكابي اعتراف كردند.

با ارجاع پرونده به مقام قضايي، بررسي‌هاي بعدي در خصوص جنايت وقوعي ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha