• چهارشنبه / ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8505-04641
  • منبع : نمایندگی مرکزی

اعضاي باند سرقت موتورسيكلت در اراك دستگير شدند

با دستگيري سه متهم، تلاش اعضاي باند سرقت در استان مركزي متلاشي شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، سرهنگ علي اصغر گرگوند، سركلانتر شهر اراك در تشريح اين پرونده اظهار كرد: به دنبال چندين فقره سرقت موتورسيكلت در شهر اراك و اعلام شكايت مردمي در اين باره، دستور ويژه جهت شناسايي و دستگيري سارقان به كليه كلانتري‌ها صادر شد و سرانجام روز پنج‌شنبه، پنجم مرداد ماه، طي يك عمليات غافلگيرانه، هر سه متهم در حاليكه در حال اوراق كردن يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي و رنگ آميزي آن بودند، دستگير شدند.

سرهنگ گرگوند افزود: سارقان تاكنون به سرقت سه دستگاه موتورسيكلت و چندين فقره سرقت ديگر اعتراف كردند.

وي اظهار كرد: سارقان با تهيه يك دسته كليد مربوط به طلافروشي در ميدان هفت تير شهرستان اراك قصد سرقت اين طلافروشي را داشته كه به نيت پليد خود نرسيدند، از اين رو پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل شد و جهت تحقيقات بيشتر به همراه متهمان در اختيار اداره آگاهي قرار گرفت.

دستگيري توزيع كننده مواد مخدر با هفت كيلو ترياك در اراك

سرهنگ صادق حسنوند، معاون مبارزه با موادمخدر فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: به دنبال رسيدگي شكايات مردمي واصله به مركز فوريت‌هاي پليسي 110مبني اين كه فردي به نام «محمد» اهل و ساكن خرم آباد در سطح استان مركزي و لرستان اقدام به تهيه مواد مخدر از استان‌هاي شرقي كشور و توزيع آن در سطح استان‌هاي مذكور مي كند، تحقيقات گسترده‌اي توسط ماموران اين معاونت جهت شناسايي وي صورت گرفت.

سرهنگ حسنوند افزود: تيم عملياتي مبارزه با مواد مخدر با چند روز تعقيب و مراقبت از متهم دريافتند كه وي با اجاره دو باب منزل مجردي در شهر اراك، از اين دو باب منزل به عنوان مخفيگاه و محل توزيع استفاده مي‌كند، از اين رو با حساسيت و زيرنظر قراردادن هر دو مخفيگاه طي چند شبانه‌روز، سرانجام متهم را به همراه شش تن ديگر در يكي از منازل دستگير كردند.

اين در حالي بود كه هفت كيلوگرم ترياك نيز از بازرسي مخفيگاه متهم به دست آمد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha