• یکشنبه / ۹ مهر ۱۳۸۵ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8507-05004

توزيع كننده موادمخدر با اعتراف دروغين،ماموران پليس را در دام برادرانش گرفتار كرد

توزيع كننده مواد مخدر پس از دستگيري و اعتراف دروغين مبني بر اين كه در منزل پدري‌اش نيز مقاديري مواد مخدر مخفي كرده است، ماموران پليس را به آنجا كشانده تا آنها را در دام برادرانش انداخته و از فرصت به دست آمده فرار كند كه با هوشياري ماموران ناكام ماند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، مقارن ساعت 18 عصر روز جمعه هفتم مهرماه، ماموران كلانتري 174 «قيامدشت» بدنبال دستگيري متهمي به هويت «قنبر» كه سه گرم ترياك به همراه داشت، با اعترافات وي در خصوص تهيه مواد از فردي به هويت «كاظم»» مواجه شدند.

به اين ترتيب در پي اظهارات «قنبر»، ماموران با به دست آوردن نشاني فروشنده مواد مخدر براي دستگيري وي وارد عمل شده و پس از ورود به منزلش با مجوز قضايي، در بازرسي‌هاي انجام شده، 16 گرم ترياك كشف و متهم را دستگير كردند.

بر اين اساس متهم در جريان بازجويي‌هاي اوليه مدعي شد: مقاديري مواد را در منزل پدرش مخفي كرده، از اين رو ماموران عازم موقعيت مورد نظر شدند، اما به محض ورود به منزل، سه تن از برادران متهم به هويت «جعفر»، «مهدي» و «عباس» با چاقو به سوي ماموران حمله‌ور شده و قصد خلع سلاح كردن آنها را داشتند.

در اين حال ماموران بلافاصله با عكس‌العمل به موقع و شليك دو تير هوايي، هر سه برادر را به همراه پدر متهمان دستگير كرده و به كلانتري انتقال دادند.

بر اساس اين گزارش تحقيقات از متهمان اين پرونده ادامه دارد.

به گزارش ايسنا در پرونده‌اي ديگر مقارن ساعت 22 روز جمعه هفتم مهرماه، ماموران كلانتري 102 «پاسداران» بدنبال دريافت گزارشي مبني بر اين كه راننده يك دستگاه خودرو سواري پيكان در خيابان استاد حسن بنا حامل مواد مخدر است وارد عمل شده و به محل اعزام شدند.

پليس پس از حضور در محل خودرو سواري مورد نظر را مشاهده كردند، اما قبل از هر اقدامي راننده خودرو اقدام به فرار كرد كه در جريان تعقيب و گريز ماموران موفق شدند، خودرو مظنون را متوقف و راننده آن به هويت «فرامرز» را دستگير كنند.

بدين ترتيب در بازرسي از خودرو متهم، مقدار 994 گرم ترياك كشف و توقيف شد.

بر اساس اين گزارش تحقيقات در خصوص دستگيري متهمان مرتبط با اين پرونده از سوي پليس ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha