• جمعه / ۲۱ مهر ۱۳۸۵ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8507-12710

برادركشي پايان اختلاف بر سر ازدواج خواهر

برادركشي پايان اختلاف بر سر ازدواج خواهر

درگيري بر سر اين كه «دختر خانواده‌اي با كدام يك از خواستگارانش ازدواج كند» به برادركشي ختم شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، مقارن ساعت 21:30 هفتم مهر ماه سال جاري، يك فقره نزاع منجر به قتل شخصي به هويت «موسي ـ م» از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به اطلاع كارآگاهان فرماندهي انتظامي شهرستان نقده آذربايجان غربي رسيد.

بر اين اساس ماموران آگاهي بلافاصله به محل وقوع حادثه واقع در روستاي «كهريزه عجم» اعزام شده و پي بردند: شخصي به هويت «موسي ـ م» 20 ساله حين نزاع و درگيري با چاقو مصدوم شده و در ادامه بر اثر شدت ضربات وارده جان باخته است.

ادامه بررسي‌هاي پليس از محل نشان داد: مقتول فرزند «محرم ـ م» است و نزاع در منزل او رخ داده، به طوري كه در جريان درگيري،«موسي» مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در مسير انتقال به بيمارستان امام نقده بر اثر شدت جراحات، جان خود را از دست داده است.

به اين ترتيب ادامه تحقيقات پليسي در خصوص علت بروز نزاع ميان طرفين مشخص كرد: مقتول در پي برخي اختلافات خانوادگي با پدر و برادرش «ق ـ م» و همچنين شوهرخواهرش «م ـ ل» درگير شده و نهايتا با ضربات چاقو از سوي برادرش به قتل رسيده است.

به گزارش ايسنا ماموران پليس بدنبال شناسايي محل اختفاي ضارب و همدستانش، 10 فقره بازرسي از منازل انجام دادند تا سرانجام مخفيگاه متهم به قتل در همان روستا شناسايي و وي در ساعت 22:30 روز بعد در منزل پدر همسرش دستگير شد.

در بازرسي از محل اختفاي «ق ـ م»، يك قبضه كارد آغشته به خون كشف شد و در پي دستگيري وي، افراد حاضر در نزاع از جمله «م ـ ل» و «س ـ پ» 25 ساله نيز دستگير و به معاونت آگاهي شهرستان نقده منتقل شدند.

در تحقيقات پليسي، اولياي دم «م ـ م» و «ط ـ ق» (والدين مقتول) با اعلام شكايت از متهمان مدعي شدند: چندي پيش براي دخترمان «رقيه»، خواستگاري به نام «شهروز» اهل همان روستا آمد كه هر دو به اين وصلت راضي بوديم، اما پسرمان «ق ـ م» و دامادمان «م ـ ل» از آنجا كه اصرار داشتند كه «رقيه» با «س ـ پ» ازدواج كند، مخالف اين وصلت بودند، از اين رو بر اثر اين موضوع، دو برادر با هم درگير شدند كه به قتل «موسي با ضربات چاقو منجر شد.

اين در حالي بود كه «ق ـ م» در بازجويي‌هاي پليسي اظهار كرد: چندي پيش جواني به نام «شهروز» كه معتاد بود و سوابق اخلاقي خوبي هم در روستا نداشت، به خواستگاري خواهرم آمد، از اين رو من و شوهر خواهرم و حتي «موسي» با اين ازدواج مخالف بوديم كه نهايتا با پدرم بر سر اين موضوع درگير شدم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران وي ادامه داد: در جريان درگيري پيش آمده، به پدرم فحاشي كردم كه ناگهان «موسي» به شدت عصباني شده و با من درگير شد كه من نيز با كارد ميوه خوري، ضرباتي به پهلو و سينه وي وارد كرده و متواري شدم و در اين ميان «س ـ پ» و «م ـ ل» هيچ نقشي در ارتكاب قتل نداشتند.

بر اين اساس ديگر متهمان دستگير شده نيز ادعاي متهم به قتل را تاييد و مشاركت در قتل را انكار كردند.

تحقيقات پليسي جهت روشن شدن انگيزه دقيق قتل از سوي كارآگاهان آگاهي همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha