• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۸۵ / ۱۴:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8507-14499

سرقت مسلحانه نافرجام در بزرگراه رسالت تهران

سرقت مسلحانه از يك موبايل فروشي در بزرگراه رسالت با حضور به موقع ماموران پليس و دستگيري سه متهم‏‏، نافرجام ماند.

محمد تورنگ، رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اعلام اين خبر به خبرنگار «حوادث» ايسنا، گفت: ساعت 15 روز گذشته، دو مرد مسلح پس از ورود به يك فروشگاه گوشي تلفن همراه در بزرگراه رسالت بين اتوبان باقري و پمپ بنزين رسالت با تهديد اسلحه، فروشنده را وادار به پرداخت وجوه نقد و وسايل با ارزش داخل فروشگاه كردند.

بر اساس اين گزارش يكي ديگر از اعضاي اين باند نيز در مقابل درب فروشگاه نگهباني مي‌داد تا در صورت نزديك شدن مردم، همدستان خود را مطلع كند.

به گفته تورنگ، در همين حين ماموران گشت كلانتري 126«تهرانپارس» كه در حال عبور از محل بودند، با مشاهده فردي در حالت نگران در مقابل مغازه ايستاده و به اين طرف و آنطرف نگاه مي‌كرد، مظنون شده و به سمت او نزديك شدند.

در اين حال وي نيز كه متوجه حضور پليس در موقعيت شده بود بلافاصله دو همدستش را از موضوع مطلع كرده و از اين رو دو متهم با دست خالي از مغازه خارج شده و اقدام به فرار كردند.

تورنگ با بيان اين كه اسلحه يكي از متهمان حين فرار به زمين افتاد و متهم ديگر، اسلحه را برداشته و به فرار ادامه داد به ايسنا گفت: اين تعقيب و گريز سرانجام پس از 4 دقيقه پايان يافت و پس از دستگيري يكي از متهمان كه براي برداشتن اسلحه همدستش از فرار جا مانده بود، دو تن ديگر نيز دستگير شدند و در بازرسي از متهم به هويت «ابوالفضل» 25 ساله، دو قبضه سلاح كلت كمري كشف شد.

به گزارش ايسنا، «ابوالفضل» به همراه «سعيد» 22 ساله كه در محل نگهباني مي‌داد و «مسعود» 28 ساله جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

اين در حالي بود كه «سعيد» و «مسعود» كه برادر هستند، در جريان بازجويي‌هاي پليسي مدعي شدند كه «ابوالفضل» سركرده باند آنها بوده و نقشه سرقت را وي طراحي كرده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha