• جمعه / ۶ بهمن ۱۳۸۵ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8511-03054
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

به‌دنبال ادغام يگان حفاظت از شخصيتها با دژبان كل ناجا فرمانده دژبان كل ناجا: مسؤوليت اسكورت و حفاظت از شخصيتهاي خارجي بجز رؤساي جمهوري را برعهده‌ داريم

به‌دنبال ادغام يگان حفاظت از شخصيتها با دژبان كل ناجا
فرمانده دژبان كل ناجا:
مسؤوليت اسكورت و حفاظت از شخصيتهاي خارجي بجز رؤساي جمهوري را برعهده‌ داريم

فرمانده دژبان كل نيروي انتظامي از ادغام يگان حفاظت از شخصيتها با دژبان كل ناجا خبر داد.

به گزارش گروه «حوادث» ايسنا، سردار شاملو با اعلام اين خبر افزود: برابر تدابير فرمانده ناجا از دي ماه سال جاري، يگان حفاظت از شخصيتها از تابعيت پليس پيشگيري انتظامي ناجا خارج و با دژبان كل ناجا ادغام شد.

وي كاهش نيروهاي ستادي و تقويت نيروهاي صفي در اين يگان را از مهمترين نتايج مثبت اين ادغام برشمرد و تصريح كرد: يگان حفاظت از شخصيتها به يگان حفاظت و مراسم تغيير نام داده و در تابعيت دژبان كل ناجا بوده و مسؤوليت اسكورت و حفاظت از شخصيتهاي خارجي، به جز رؤساي جمهوري و نيز حفاظت از همايش‌هاي بين‌المللي و مسؤولان ناجا از جمله وزير محترم كشور ( فعلي و وزير سابق ) را بر عهده دارد.

سردار شاملو در تشريح فعاليت‌هاي اين يگان اظهار كرد: دژبان كل ناجا به منظور كنترل و تثبيت نظم و انضباط در سطح ناجا، برخورد با بي‌نظمي و رعايت نكردن شؤونات نظامي را به صورت جدي پيگيري مي‌كند و در اين رابطه با گسترش واحدهاي عملياتي اين يگان در سطح تهران بزرگ و اعزام اكيپهاي محسوس و نامحسوس، نظم و انضباط از وضعيت نگران كننده خارج شده و به مرحله قابل قبول ارتقاء يافته است.

به نوشته پليس خبر فرماندهي عمليات اين يگان با استقرار پاسهاي ثابت و سيار، كنترل نظم و انضباط را عهده‌دار است.

همچنين معاونت قضايي دژبان كل، ضابط دادسراي نظامي نيروهاي مسلح در نيروي انتظامي بوده و امور ابلاغي، احضار و پيگيري را به عهده دارد.

بر اساس اين گزارش فرماندهي تشريفات دژبان كل ناجا با واحد موزيك، خود مسؤوليت تشريفات را در ناجا بر عهده دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha