• سه‌شنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8511-07024
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

تعارض‌هايي كه بايد مديريت شود

تعارض‌ها معمولا درهر سازماني وجود دارد، اما ممکن است اين تعارض‌ها براي مدير سازمان آموزشي از همه بيشتر باشد. به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روهام حيدرنژاد در وبلاگ‌اش به نشاني http://roham-h.blogfa.com به نمونه‌هايي از اين تعارضات اشاره كرده كه عبارتند از: تعارض ميان دو يا چند نقش که مدير بايد در آن واحد انجام دهد يعني به لباس مختلف درآيد، تعارض ميان انتظارات گوناگون افراد وگروه‌هاي مختلف از نقش مدير، تعارض ميان انتظارات مختلف افراد يک گروه از نقش مدير ، تعارض ميان علاقه و وظيفه . مثال‌هاي فراواني که نشان دهنده‌ي وقوع اينگونه تعارضات در حين انجام امور است، وجود دارد كه مي‌توان به چند مورد بسنده کرد که بدين‌ترتيب دومين منبع تعارض همان درخواست‌هاي متفاوت و متعارض افراد باشد به شرح ذيل توضيح داده مي‌شود . مثلا کارکنان از مدير انتظار دارند در اسرع وقت نسبت به تدارک وسايل آموزشي و کاري از جمله کامپيوتر و تسهيلات مرتبط اقدام کند و اين در حالي است که مديريت اداره بر حسب دستورات مقامات ما فوق در سلسله مراتب اداري تاکيد کرده است که سياست کامل صرفه‌جويي در پيش دارد واز هزينه‌ها تا حد ممکن بايد جلوگيري کرد ... . انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.