• یکشنبه / ۱ بهمن ۱۳۸۵ / ۰۹:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8511-15769.51666
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سارقان عتيقه‌جات در مشهد دستگير شدند

دو سارق كه در خريد و فروش عتيقه‌جات تقلبي در شهرستان مشهد فعاليت داشتند، دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، ماموران انتظامي مشهد از طريق منابع اطلاعاتي از خريد و فروش اشياي عتيقه در شهرستان مشهد با خبر و بلافاصله وارد عمل شدند.

اين گزارش حاكيست ماموران در جريان تحقيقات پليسي پس از چند روز كار اطلاعاتي سرانجام موفق شدند دو تن كه در خريد و فروش اشياي عتيقه فعاليت داشتند را در خيابان طبرسي شناسايي كنند.

به اين ترتيب در بازرسي‌هاي به عمل آمده از وسايل همراه متهمان، دو عدد مجسمه طلايي كوچك گوزن و يك عدد سكه طلا با نشان محمد رسول‌الله (ص) كشف و ضبط و دو متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

*** قتل، پايان اختلاف خانوادگي

مردي به دنبال اختلافات خانوادگي، همسر 24 ساله‌اش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

به گزارش ايسنا پنج‌شنبه گذشته 28 دي ماه، مردي بر سر برخي اختلاف خانوادگي با همسرش درگير شد و ناگهان با وارد كردن ضربات چاقو، او را به قتل رساند.

با گزارش حادثه به مركز فوريت‌هاي پليسي بلافاصله ماموران پليس تربت‌جام، موضوع را بررسي و متهم به قتل را دستگير كردند.

*** كمين قاتل نامريي در خودرو

فردي كه از خودرواش براي گرم كردن مغازه استفاده كرده بود، دچار گاز گرفتگي شد.

به گزارش ايسنا در پي برقراري تماسي با كلانتري 18 «جغتاي» از توابع روستاي راه‌چمن سبزوار، فوت يك تن به علت گازگرفتگي به ماموران اعلام شد.

بر اساس اين گزارش ماموران پليس براي بررسي موضوع بلافاصله به موقعيت مورد نظر عزيمت كردند و در تحقيقات اوليه دريافتند كه فرد فوت شده كه 64 سال سن داشته قصد سپري كردن شب در يك مغازه روغن فروشي را داشته و براي گرم شدن محيط حين خواب، يك دستگاه خودرو را روشن كرده و تمامي دربهاي مغازه را بسته است.

به اين ترتيب بررسي‌هاي پليسي نشان داد: در پي اين بي‌احتياطي، به علت مسدود بودن مجاري خروج گاز مونوكسيد كربن، مرد مغازه‌دار دچار گازگرفتگي شده و جان خود را از دست داده است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha