• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8512-13724

قتل، پايان درگيري دو لبوفروش در جنوب تهران

قتل، پايان درگيري دو لبوفروش در جنوب تهران

درگيري دو لبوفروش بر سر مسايل جزئي، با قتل يكي از آنها پايان يافت.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا دوم بهمن ماه سال جاري، وقوع درگيري بين لبوفروشها در افسريه به ماموران پليس گزارش شد.

با حضور ماموران كلانتري افسريه در موقعيت مشخص شد كه در جريان اين درگيري جواني به نام «محمد حسين»20 ساله بر اثر اصابت شيء نوك تيز به شكمش كشته شده است.

با اعلام اين موضوع به پليس آگاهي تهران كارآگاهان اداره ويژه قتل پليس آگاهي به موقعيت اعزام شدند.

آنها در بررسي‌هاي اوليه به لبوفروشي به نام «محمود» مظنون شده و وي را دستگير كردند اما در بازجويي‌هاي بعدي پي بردند كه وي بي‌گناه بوده است.

ادامه تحقيقات نشان داد جواني به نام «كاظم» 17 ساله كه او نيز در همان محل، لبوفروش بوده، همزمان با وقوع قتل تا چند روز پس از آن در محل مشاهده نشده است.

بدين ترتيب پليس به «كاظم» مظنون شده و دستگيري وي را در دستور كار قرار داد. اين در حالي بود كه مشخص شد: «كاظم» كه اهل مشهد است به اين شهر متواري شده است.

سرهنگ سلطاني معاون پليس آگاهي تهران بزرگ در تشريح ادامه پرونده اظهار كرد: كارآگاهان اداره دهم پس از اطلاع از موضوع با حكم قضايي از سوي بازپرس «شاملو»، با نيابت قضايي به مشهد رفته و «كاظم» را بيست و يكم اسفند ماه در روستايي در بخش «كلات» در منزلش دستگير كردند.

به گفته معاون پليس آگاهي تهران بزرگ، متهم، روز گذشته به تهران منتقل شد و اعتراف كرد كه بر سر مسايل جزئي «محمد حسين » را با چاقويي كه از آن براي خرد كردن لبو استفاده مي‌كرده به قتل رسانده است. ضمن اين كه از چند روز پيش نيز با وي اختلاف داشته است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha