• پنجشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ / ۰۰:۰۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8602-17050

جمع‌آوري اراذل و اوباش پايتخت در دومين شب از اجراي طرح ادامه يافت

جمع‌آوري اراذل و اوباش پايتخت در دومين شب از اجراي طرح ادامه يافت

در دومين روز از اجراي طرح جمع‌آوري اراذل و اوباش در پايتخت كه در ادامه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي صورت گرفت، ساعتي پيش يكي از اراذل بنام منطقه اتابك از سوي پليس دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، در اولين روز از اجراي طرح مذكور كه ساعت 23 شب گذشته بيست و پنجم ارديبهشت ماه آغاز شد و تا ساعاتي از بامداد طول كشيد، 60 تن از اراذل و اوباش بنام و سابقه‌دار محلات تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گفته سردار رادان، فرمانده پليس پايتخت، بدين ترتيب بيش از 70 درصد اراذل و اوباش شناسنامه‌دار اين حوزه استحفاظي، دستگير شدند.

همچنين در دومين شب جمع‌آوري اراذل و اوباش كه از ساعت 22:30 چهارشنبه‌شب در دستور كار قرار گرفت، ماموران يگان ويژه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ به فرماندهي سردار محمودي، وارد عمل شده و در همان ابتدا يكي از دستگيرشدگان شب گذشته به هويت «ح،ع» 23 ساله كه از اراذل و اوباش سابقه‌دار و بنام منطقه اتابك بود را در ملأعام تنبيه كردند.

بر اساس اين گزارش در اين لحظه يكي از افراي كه قصد تهديد اين شرور را داشت، توسط ماموران بازداشت شد.

خبرنگار ايسنا مستقر در محل جمع‌آوري اراذل و اوباش، همچنين گزارش كرد كه تعدادي از ساكنان اين محل از دستگيري اين شرور ابراز خرسندي و در عين حال عنوان كردند كه ممكن است تنبيه اين شرور در ملأعام، وي را جري‌تر از قبل ‌كند.

به گزارش خبرنگار ايسنا ماموران يگان ويژه پليس پايتخت هم اكنون جهت دستگيري اراذل و اوباش به منطقه كيانشهرعزيمت كرده‌اند.

سردار محمودي، فرمانده يگان ويژه فرماندهي انتظامي تهران بزرگ قبل از اجراي طرح جهت توجيه مردم از طريق بلندگو به آنها اطمينان داد كه هيچ ترس و واهمه‌اي از حضور مجدد اراذل و اوباش در محلات خود نداشته باشند، چراكه پليس با برخورد تند و خشن با اين افراد اجازه شرارت دوباره به آنها نخواهد داد.

اين گزارش حاكيست: با حضور ماموران در يكي از خيابانهاي كيانشهر، فرد ديگري از اراذل اين منطقه معروف به «بي‌كس» حدودا 26 ساله كه وي نيز شب گذشته دستگير شده بود، جهت عبرت ساير اوباش، مورد تأديب و تنبيه قرار گرفت.

عمليات‌ پليس در اين رابطه تا ساعاتي از بامداد ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha