• شنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 8603-12202

نقش‌هاي عطا‌الله اميدوار در پاريس رونمايي مي‌شوند

نقش‌هاي عطا‌الله اميدوار در پاريس رونمايي مي‌شوند

نمايشگاهي از آثار عطاالله اميدوار در گالري هنرمندان پاريس در كشور فرانسه برپا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهاي تجسمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين هنرمند معمار، نقاش و عكاس ايراني، به دعوت شهرداري 14 پاريس از 26 شهريورماه سال جاري آثار نقاشي‌هاي خود را با عنوان "پيش‌درآمدي به هزاره سوم" به‌نمايش مي‌گذارد.

اين نمايشگاه 15 روزه در گالري معروف هنرمندان پاريس مونت پارناس پاريس برپا مي‌ماند.

اميدوار در زمينه‌هاي مختلف هنري فعاليت مي‌كند و آثارش بارها در ايران و خارج از کشور به‌نمايش درآمده است. از سال 2000 آثار خود در زمينه نقاشي ديجيتال عرضه كرد.

نمايشگاه‌هاي اين عضو انجمن دوستداران ايران، با عنوان "پيش‌درآمدي به هزاره سوم" و " آنچه که من ديده‌ام"، با نگرشي بر هنر و فرهنگ تصويري ايراني شکل گرفته که شاخصه‌هاي هنر نقاشي ايران اعم از تکرار، ريتم، قرينه، توازن، تقارن، هارموني اشل، که لازمه‌ي هنر تصويري چندين هزارساله است در آن‌ها هويداست که نقش غلط اوج اين تصاوير است.

تابلوها او به هر اندازه و با هر تناسب قابل ارايه است. تغييرات در رنگ و در فرم به‌سادگي انجام مي‌پذيرد.

عطالله اميدوار طراح معمار مرکز همايش‌هاي صدا و سيما، محل کار سفير امارات متحده‌ي عربي در ايران و پاويون تشريفات حرم حضرت امام (ره) است.

او پيشتر در خانه‌ي هنرمندان بين‌المللي شهرداري پاريس، نمونه‌اي از آثار هزاره‌ي سومي‌اش را به‌نمايش گذاشته است. كارهاي او همواره با اين جمله همراه است كه "خداوند را شکر مي‌گويم که به من توانايي بخشيد تا بتوانم شاکر نعمت‌هاي بيکرانش باشم."

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha