• جمعه / ۲۲ تیر ۱۳۸۶ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8604-13099

«مرگ در نقطه كور ارتباطي» 19 كشته و 18 مجروح، حاصل تصادف خونين در محور «دامغان - جندق»

«مرگ در نقطه كور ارتباطي»
19 كشته و 18 مجروح، حاصل تصادف خونين در محور «دامغان - جندق»

در جريان حادثه تأسف‌بار برخورد يك دستگاه كاميون با يك دستگاه اتوبوس مسافربري در محور «سمنان ــ جندق» كه منجر به كشته شدن 19 تن سانحه شد، اورژانس كشور به دليل قرار گرفتن اين محور در نقطه كور، دو ساعت پس از حادثه، از وقوع آن اطلاع پيدا كرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا درحاليكه پليس راه كشور در گفت‌و‌گو با ايسنا ساعت وقوع حادثه را 4:10 بامداد جمعه اعلام كرد، ستاد هدايت عمليات بحران وزارت بهداشت در توضيحي به خبرنگار ايسنا گفت: حادثه مقارن ساعت 1:31 بامداد در 165 كيلومتري دامغان اتفاق افتاده است، اما كم‌تردد بودن جاده در آن ساعت از يك سو و وقوع حادثه در نقطه كور براي ارتباط تلفني، منجر به آن شد كه يك راننده عبوري پس از دو ساعت رانندگي در جاده امكان ارتباط با اورژانس را يافته و به اين ترتيب اين موضوع در ساعت 3:49 بامداد به اورژانس گزارش ‌شد.

بر اساس گزارش اين ستاد، بلافاصله پس از اطلاع از حادثه، اولين آمبولانس از پايگاه جندق و سه دستگاه آمبولانس ديگر از دامغان عازم محل حادثه شده و با بررسي اوليه اعلام كردند كه 18 تن در اين حادثه در دم كشته شده‌اند و 19 تن مجروح بر جاي مانده كه نياز به آمبولانسهاي بيشتري است؛ به اين ترتيب بلافاصله مديريت اورژانس وارد عمل شد و يك فروند بالگرد امداد هوايي و دو دستگاه آمبولانس نيز از شاهرود به محل حادثه اعزام شدند.

همين گزارش حاكيست 15 مصدوم حادثه با آمبولانس اورژانس به دامغان منتقل شدند، يك تن از طريق آمبولانس به شاهرود و سه تن از طريق بالگرد به سمت مراكز درماني رفتند.

به گزارش ايسنا درحاليكه تلاش براي نجات جان 19 مجروح حادثه ادامه داشت، يك مجروح نيز در داخل يكي از آمبولانسهاي درحال انتقال به بيمارستان، جان خود را از دست داد و بدين ترتيب كشته‌هاي اين حادثه به 19 تن افزايش يافت.

سرهنگ خبير، جانشين فرمانده پليس راه سمنان در گفت‌و‌گو با ايسنا علت حادثه را انحراف به چپ راننده كاميون به دليل خستگي و خواب‌آلودگي عنوان كرد. 

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha