• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۸۶ / ۱۶:۵۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8607-08396

دستگيري دانشجوي 21 ساله كه در پوشش مامورنما قصد عملياتي كردن نقشه شوم داشت

با دستگيري دانشجوي 21 ساله كه در پوشش مامورنما اقدام به سرقت و اخاذي از يك زن كرده بود، پليس بررسي‌هاي خود را درباره انگيزه‌هاي ارتكاب جرم آغاز كرد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، عصر روز شنبه چهاردهم مهر ماه سال جاري، زني به هويت «سميه» به كلانتري 103 «گاندي» مراجعه كرد و با اظهار شكايت از فردي كه قصد اذيت و آزارش را داشته است، به ماموران گفت: ساعت 10:30 صبح امروز، از دهكده المپيك به مقصد محل كارم در خيابان آفريقا به عنوان مسافر سوار يك دستگاه تاكسي سرويس شدم.

وي افزود: حوالي اتوبان شهيد حكيم، راننده يك دستگاه سواري پرايد با اصرار، خودرو را متوقف كرد و با معرفي خود به عنوان مامور يكي از ارگانهاي دولتي به من دستور داد كه برگه‌هايي را به عنوان اخذ تعهد امضاء كنم.

اين زن در ادامه تحقيقات افزود: بدين ترتيب در حالي كه به شدت وحشت‌زده بودم، راننده پرايد يا همان مامور مورد نظر، راننده تاكسي سرويس را مرخصي كرد و به من دستور داد تا سوار خودرواش‌ شوم.

در ادامه براي پليس مشخص شد: اين زن توسط متهم به خيابان آفريقا برده شده و سپس با سرقت تلفن همراه، زن جوان با تهديد آزار و اذيت از سوي راننده پرايد مواجه، اما با مقاومت اين زن، راننده بدون دست يافتن به نيات پليدش از محل متواري شده است.

اما ماجرا به همين جا ختم نشد، بلكه اين زن در ادامه شكايتش اعلام كرد: فرد مورد نظر با محل كارم تماس گرفته و درخواست ملاقات حضوري مطرح كرده است.

بر اين اساس با اطلاعات به دست آمده از تحقيقات پليسي، ماموران وارد عمل شده و يكي از ماموران زن پليس اطلاعات كلانتري 103 «گاندي» در ظاهر دختر جوان در محل حاضر شد و با گذشت ساعتي از حضور دختر جوان در پارك، مرد تهديدگر از راه رسيد و اين بار گرفتار قانون شد.

متهم در بازجويي‌هاي اوليه، خود را «محمد» 21 ساله دانشجو و ساكن جنوب تهران معرفي كرده است.

همچنين پليس در گام بعدي از ساك همراه متهم، يك رشته دستبند، باتوم فنر، چند برگ فرم خام و پر شده در خصوص اخذ تعهد با موضوع رابطه نامشروع را به همراه يك عدد مهر محرمانه، تعدادي كپي صيغه‌نامه و تلفن همراه دختر جوان كشف كرد.

در حال حاضر پليس به دنبال بررسي‌هاي انگيزه‌هاي اصلي اين سرقت و جعل بزرگ است.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha