• دوشنبه / ۵ آذر ۱۳۸۶ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8609-02185
  • خبرنگار : 71133

بهروز افخمي "فرزند صبح" را تمام كرد

بهروز افخمي "فرزند صبح" را تمام كرد

سرانجام فيلمبرداري پروژه سينمايي "فرزند صبح" به تاريخ پنجم آذر ماه 86 بعد از سه سال در پايگاه شكاري فرودگاه "مهرآباد" به پايان رسيد.

بهروز افخمي در گفت‌وگويي با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: فيلمبرداري فيلم امروز به پايان رسيد و بخش هيجان انگيز كار كه صداگذاري و تدوين است از ‌هم‌اكنون آغاز مي‌شود كه اميدوارم به خوبي پيش برود.

او درباره حضور "فرزند صبح" در جشنواره‌ي فيلم فجر گفت: به‌ دليل اينكه قرار است با آهنگساز خارجي، كار كنيم احتمال اينكه فيلم به جشنواره نرسد وجود دارد.

محمدرضا شرف‌الدين تهيه‌كننده اين فيلم هم از پايان فيلم اظهار خرسندي كرد و به ايسنا گفت: احساس غرور مي‌كنم به خاطر اين كه همه معتقد بودند، افخمي اين فيلم را تمام نمي‌كند و خيلي‌ها سعي كردند با رفتارهايشان اين اراده كار كردن كه هم در كارگردان و هم در من بود را از بين ببرند.

وي ادامه داد: اما به لطف الهي وبا نظر امام (ره) كه در اين پروژه سايه افكنده بود و با همكاري و همدلي گروه سازنده به خصوص بهروز افخمي اين فيلم سرانجام بعد از سه سال در هفته مبارك بسيج روز صدور فرمان تاريخي امام(ره) به مناسبت تشكيل بسيج مستضعفين در جمع بسيجيان نيروي هوايي جمهوري اسلامي به پايان رسيد.

شرف الدين در عين حال از همراهي موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام (ره) و موسسه فرهنگي هنري عروج فيلم ياد كرد و از بهروز افخمي كارگردان فيلم هم تشكر كرد كه در اين روزهاي سخت همراه او بوده است.

وي اظهار اميدواري كرد: مردم ما ، سينماي ما و تاريخ ما شاهد يك فيلم فاخر، اثرگذار و ماندگار باشند.

گفتني است:در صحنه‌ي پاياني اين فيلم عبدالرضا اكبري، فرهاد قائميان و جمعي از پرسنل ارتش در كنار هواپيماي C130 مقابل دوربين رفتند.

به گزارش ايسنا، "فرزند صبح" تولد تا هفت سالگي حضرت امام خميني(ره) و هم‌چنين بخش‌هايي از 63 سالگي امام (ره) بعد از 15 خرداد ماه را به تصوير مي‌كشد.

بنا بر اين گزارش، گروه توليد "فرزند صبح" در مقاطع مختلف عكس‌هاي گريم بازيگران را منتشر كردند و همزمان با پايان فيلمبرداري براي نخستين‌بار گريم محمدرضا شريفي‌نيا در نقش سيد احمد خميني ـ فرزند امام (ره) ـ را اختصاصا در اختيار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) قرار دادند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha