• شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۸۶ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 8609-09408
  • خبرنگار : 90092

کريسمس كنسرت شجريان را لغو كرد!؟ آخرين اخبار از كنسرتي كه در دبي برگزار نمي‌شود

کريسمس كنسرت شجريان را لغو كرد!؟
آخرين اخبار از كنسرتي كه در دبي برگزار نمي‌شود

هم‌زماني اجراي كنسرت با عيد کريسمس و سال جديد ميلادي و اختصاص تالار دانشگاه آمريکايي دبي به مراسم‌ و برنامه‌هاي ديگر، دليل لغو كنسرت محمدرضا شجريان و گروهش در امارات متحده‌ي عربي - دبي - عنوان مي‌شود. در هر صورت در حالي که کمتر از دو هفته ديگر به زمان اجراي کنسرت محمدرضا شجريان در دبي مانده بود، دانشگاه مورد اشاره از برگزاري كنسرت استاد آواز ايران صرف نظر كرد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در امارات، اين در شرايطي است که دوست‌داران موسيقي سنتي از روز نخست اعلام برنامه، بليت‌هايي با قيمت‌هاي بيش از يک‌صد هزار تومان در امارات خريداري کرده بودند.

گفته مي‌شود كه مسوولان طرف قرارداد با مدير برنامه‌هاي شجريان به‌طور يک‌جانبه قرارداد را لغو کرده و کنسرت نيز برگزار نخواهد شد.

مسوول فروش بليت اين کنسرت در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در دبي اعلام کرد، علت اصلي لغو کنسرت، هم‌زماني با عيد کريسمس و سال جديد ميلادي است که تالار دانشگاه آمريکايي در دبي به مراسم و برنامه‌هاي کريسمس اختصاص يافته است!

وي درباره‌ي بليت‌هايي كه بعضا با چند برابر قيمت خريداري شده است، اظهار کرد: ما تا يک ماه ديگر صبر مي‌کنيم تا تکليف برگزاري اين کنسرت مشخص شود؛ درصورتي‌که کنسرت اجرا نشد، افرادي که بليت تهيه کرده‌اند، مي‌توانند تنها مبلغ مشخص‌شده بر روي بليت را باز پس گيرند.

وي گفت: قيمت بليت‌ها از 150 تا 300 درهم بوده، درحالي‌که افرادي با مبلغ بيش از 450 درهم نيز آن‌ها را خريداري کرده‌اند؛ ما مسوول قيمت‌هاي بالا نيستيم و فقط قيمت درج‌شده روي بليت را استرداد خواهيم کرد.

اين در حالي است كه كتايون خوانساري - همسر شجريان - در پيگيري‌هاي خبرنگار ايسنا، گفت: به‌طور قطع كنسرتي تا نوروز در دبي برگزار نخواهد شد، پس از آن نيز برگزاري اجرا در شهر دبي بعيد خواهد بود.

به گزارش ايسنا، در حالي که شور و هيجان ايرانيان مقيم امارات براي شرکت در کنسرت استاد آواز ايران رو به افزايش بود، پس از اعلام خبر لغو کنسرت ايرانيان مقيم را با حسرت و نگراني روبه‌رو کرد.

قرار بود کنسرت يادشده روزهاي 29 و 30 آذرماه سال جاري در تالار آمفي تئاتر دانشگاه آمريکايي دبي برگزار شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha