• چهارشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۸۶ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8611-04869
  • منبع : نمایندگی سمنان

دستگيري كلاهبردار 50 ميليون توماني در شاهرود

ماموران پليس شاهرود، متهم تحت تعقيب كه500 ميليون ريال در شهرهاي مختلف كشور كلاهبرداري كرده بود را دستگير كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، ماموران انتظامي ايستگاه بازرسي «شهيد نوري» شاهرود در جريان كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتومبيل سواري پژو كه از مشهد عازم ورامين بود، مظنون شدند و جهت بازرسي، آن را به داخل ايستگاه انتقال دادند.

در حالي كه ماموران در بازرسي از اين خودرو، كالاي ممنوعه‌اي به دست نياوردند، راننده براي رهايي خود مبلغ شش ميليون ريال رشوه پيشنهاد كرد و به همين دليل به پليس آگاهي شاهرود منتقل شد.

بر اين اساس در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد: اين فرد اقدام به كلاهبرداري‌هاي ميليوني در شهرهاي مختلف كشور كرده و به همين دليل تحت تعقيب پليس و مرجع قضايي قرار دارد.

در جريان بازجويي‌ها، متهم به 24 فقره كلاهبرداري در مجموع به مبلغ 500 ميليون ريال در شهرستانهاي ورامين و نجف‌آباد اعتراف كرد و به ماموران گفت: با استفاده از شناسنامه و مشخصات جعلي اقدام به دريافت دسته‌چك از بانك‌ها و سپس كلاهبرداري‌هاي ميليوني مي‌كردم.

دستگيري يك توزيع‌كننده موادمخدر در شاهرود

ماموران مبارزه با مواد مخدر شاهرود با دستگيري يك توزيع‌كننده موادمخدر، يك كيلو و 500 گرم ترياك از وي كشف و ضبط كردند.

به گزارش ايسنا ماموران در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر اين كه فردي به نام «ح ــ ع» اهل و ساكن بسطام اقدام به نگهداري و توزيع موادمخدر در سطح اين شهرستان كرده است، موضوع را پيگيري كردند.

گزارش دريافتي حاكيست: ماموران پس از انجام تحقيقات لازم با هماهنگي مرجع قضايي، اين فرد را دستگير و در بازرسي از يك واحد دامداري وي در اطراف بسطام، يك كيلو و 500 گرم ترياك به همراه دو عدد ترازوي مخصوص توزيع موادمخدر كشف و ضبط كردند.

متهم با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي شاهرود شد.

كشف بيش از 22 هزار سي‌دي مبتذل و غيرمجاز در سمنان

ماموران انتظامي سمنان در بازديد از 80 واحد صنفي عرضه محصولات فرهنگي در اين استان، بيش از 22 هزار سي‌دي مبتذل و غيرمجاز كشف و ضبط كردند.

گزارش دريافتي حاكيست: ماموران در جريان اين بازديدها، در مجموع تعداد 278 حلقه سي‌دي مبتذل و مستهجن و 22 هزار و 481 حلقه سي‌دي رايتي كه به صورت غيرمجاز و خارج از شبكه كپي‌برداري و تكثير شده بود را كشف و ضبط كردند.

در اجراي اين مرحله از طرح، تعداد 12 واحد صنفي عرضه محصولات فرهنگي بدليل رعايت نكردن ضوابط و داشتن تخلفاتي مانند تكثير و توزيع سي‌دي‌هاي مبتذل و نگهداري هارد رايانه حاوي تصاوير مبتذل و مستهجن پلمپ شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha