• دوشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8611-16868
  • خبرنگار : 71133

ناصر طهماسب گوينده‌ي نقش امام (ره) شد تدوين اوليه‌ي "فرزند صبح" به پايان رسيد

ناصر طهماسب گوينده‌ي نقش امام (ره) شد 
تدوين اوليه‌ي "فرزند صبح" به پايان رسيد

سرانجام سيف‌الله داد تدوين اوليه‌ي فيلم سينمايي "فرزند صبح" را به پايان رسيد و قرار است، ناصر طهماسب صداپيشه و دوبلور پيشكسوت گوينده‌ي نقش امام خميني (ره) باشد.

سيف‌الله داد تدوينگر اين فيلم در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي ايسنا خبر داد: امشب قرار است نسخه تدوين‌ شده را با بهروز افخمي ببينيم تا بعد از اعمال نظرات او فيلم طي روزهاي آينده آماده صداگذاري شود و بعد از صداگذاري فاين‌كات نهايي صورت خواهد گرفت.

محمدرضا شرف‌الدين تهيه‌كننده اين فيلم هم با اشاره به سازنده موسيقي "فرزند صبح" به ايسنا گفت: با آهنگ‌ساز ايتاليايي "انيوموريكونه" صحبت شده كه اگر به توافق نرسيم، سراغ آهنگ‌سازي ايراني خواهيم رفت و اجراي آن را در خارج از كشور انجام خواهيم داد.

او از ناصر طهماسب به عنوان گوينده نقش امام (ره) نام برد و اظهار داشت: بهترين كسي كه مي‌تواند صدايش را با صداي حضرت امام (ره) تطابق بدهد، اين هنرمند است. ضمن آن‌كه در فيلم ديالوگ‌هاي قابل توجه‌اي از امام (ره) در سن 63 سالگي در بخش 15 خرداد داريم كه كاملا مستند است و بايد توسط گوينده حرفه‌اي گفته شود.

شرف‌الدين درباره‌ي صداي ديگر بازيگران فيلم هم توضيح داد: ساير نقش‌ها هم برخي توسط بازيگرانشان گفته مي‌شود و با توجه به گويش فيلم كه مربوط به خمين در 100 سال پيش است به جاي بعضي نقش‌ها هم از دوبلور استفاده خواهيم كرد.

تهيه‌كننده‌ي "فرزند صبح" درباره زمان اكران فيلم هم به ايسنا گفت: به دنبال آن هستيم تا فيلم را در اول مهرماه هم‌زمان با ولادت امام خميني (ره) اكران كنيم. اما قطعا نظر موسسه تنظيم آثار امام (ره) و عروج فيلم هم در اين زمينه براي ما مهم خواهد بود.

گفتني است: فيلمبرداري پروژه سينمايي "فرزند صبح" به تاريخ پنجم آذر ماه 86 بعد از سه سال در پايگاه شكاري فرودگاه "مهرآباد" به پايان رسيد.

فرزند صبح" تولد تا هفت سالگي حضرت امام خميني(ره) و هم‌چنين بخش‌هايي از 63 سالگي امام (ره) بعد از 15 خرداد ماه را به تصوير مي‌كشد.

در اين فيلم عبدالرضا اكبري، آتيلا پسياني، محمدرضا شرفي‌نيا، هديه تهراني و... به ايفا نقش پرداخته‌اند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha