• سه‌شنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۸۶ / ۱۱:۱۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 8612-15109
  • خبرنگار : 71237

نتايج روز نخست مسابقه‌هاي كشتي آزاد قهرماني آسيا جوكار و گنجي فيناليست شدند شكست مراد محمدي از حريف ژاپني

نتايج روز نخست مسابقه‌هاي كشتي آزاد قهرماني آسيا
جوكار و گنجي فيناليست شدند
شكست مراد محمدي از حريف ژاپني

در روز نخست رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني آسيا در كره جنوبي ميثم مصطفي جوكار و اميرعباس مرادي گنجي كشتي‌گيران اوزان 74 و 96 كيلوگرم كشورمان به ديدار فينال راه يافتند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)؛ ميثم مصطفي جوكار كشتي گير وزن 74 كيلوگرم ايران پس از استراحت در دور اول در دور دوم "دورج وانگ چيك" از مغولستان را در يك كشتي سخت و فشرده در دو تايم شكست داد و در دور سوم موفق شد "سي ريگو لنگ" از چين را در ديداري بسيار زيبا و با قدرت شكست دهد. جوكار عصر امروز به وقت محلي براي كسب مدال طلا در ديداري حساس به مصاف "چو بيونگ كوان" از كره جنوبي مي‌رود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز اميرعباس مرادي گنجي پس از استراحت در دور اول در دور دوم به پيكار "ناوين" از هند رفت و پس از پيروزي مقابل اين كشتي‌گير موفق شد "كوتائه هيون" از كره جنوبي را كه به شدت مورد حمايت بود با اقتدار شكست دهد. گنجي عصر امروز براي كسب مدال طلا بايد در يك ديدار سخت به پيكار "قربان قربان‌اف" از ازبكستان برود.

همچنين در وزن 60 كيلوگرم سيد مراد محمدي پس از پيروزي مقابل "لي شون رن" از كشور تايوان در دور دوم نيز در يك كشتي خوب "كيم جونگ دائه" از كشور كره جنوبي را با زيرگيري‌هاي بسيار عالي شكست داد، اما در دور سوم مقابل "تاكاتسوكا" از ژاپن در دو تايم مغلوب شد به طوري كه تايم اول را در قانون تست واگذار كرد و تايم دوم را نيز در اثر بيرون رفتن پاي خود از تشك از دست داد و عصر امروز براي كسب مدال برنز اين رقابت‌ها بايد به پيكار "ريوم يونگ مين" از كشور كره شمالي يا "سوخباتار" از مغولستان برود و در ديدار فينال اين وزن "تاكاتسوكا"از ژاپن به پيكار"يوگشور دات" از هندوستان مي‌رود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha