• شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8702-04057
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

باند سارقان به عنف در كرج متلاشي شد

دو سارق به عنف كه در پوشش مسافركش اقدام به سوار كردن زنان كرده و در بين راه پول و اشياء قيمتي آنها را به سرقت مي‌بردند، با تلاش پليس آگاهي استان تهران دستگير شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا سرهنگ اسماعيل هادئي در تشريح اين پرونده گفت: اواخر سال 85 ماموران پليس آگاهي استان تهران با شكايات متعددي از سوي زناني مواجه شدند كه اظهاراتشان حاكي از آن بود كه دو مرد جوان تحت عنوان مسافركش با خودروي پژو 405 مشكي با پرسه زني در خيابان‌ها و سوارکردن سوژه‌هاي مناسب بعد از طي مسافتي اقدام به تغيير مسير در محلي خلوت كرده و با تهديد چاقو و ضرب و شتم، پول و اشياء قيمتي افراد را به سرقت مي‌بردند.

وي افزود: با توجه به حساسيت شکايت مالباختگان، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت و در اولين اقدام در پي شبيه‌سازي چهره سارقان معرفي شده از سوي شاكيان كه به اين شيوه مورد سرقت قرار گرفته بودند، چهره‌نگاري اوليه به كليه گشت‌هاي پليس داده شد.

رييس پليس آگاهي استان تهران افزود: اوايل فروردين امسال ماموران گشت انتظامي كرج به يك دستگاه خودروي پژو 405 مشكي مشكوك شده و در يك عمليات تعقيب و گريز سرنشينان، خودروي مذكور را رها كرده و متواري شدند.

سرهنگ هادئي ادامه داد: پس از بازرسي از خودرو با توجه به مدارك موجود، ماموران به هويت متهمان به اسامي اسماعيل و باقر پي برده و در اقداماتي پليسي مخفيگاه آن‌ها را کشف و در يك عمليات غافلگيرانه متهمان را در يكي از محلات شهرستان كرج دستگير و به اداره آگاهي منتقل کردند.

وي اضافه کرد: متهمان در بازجويي هاي اوليه از اعتراف خودداري كردند تا اين‌كه در مواجهه حضوري با 20 نفر از شكات لب به اعتراف گشودند.

گفتني است، متهمان با شواهد موجود در اداره آگاهي به 30 فقره سرقت به عنف در شهرستان‌هاي استان تهران معترف شدند.

رييس پليس آگاهي استان تهران، در پايان اعلام كرد: افرادي که به همين روش مورد سرقت قرار گرفته‌اند مي توانند با حضور در اداره آگاهي استان تهران، با شناسايي چهره اين سارقان، پليس را در دستيابي به مستندات بيشتر در خصوص اقدامات مجرمانه سارقان ياري كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha