• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8702-10458

دستگيري متهمان باند زورگيري از رانندگان آژانس در رشت

سر دسته يك باند سرقت در رشت كه تحت عنوان مسافر با هدف قراردادن رانندگان آژانس اقدام به سرقت و زورگيري مي‌كردند پس از اطلاع سريع مالباختگان و پيگيري دقيق كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد.

سرهنگ عباداله كريمي، رييس پليس آگاهي استان گيلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوادث ايسنا با بيان اين خبر افزود: با شكايت همزمان چند نفر از رانندگان آژانس در رشت درباره سرقتهاي متعدد كه توسط افرادي تحت عنوان مسافر صورت مي‌گرفت با توجه به اهميت موضوع اكيپي از كارآگاهان مامور رسيدگي به پرونده شدند.

وي افزود: با توجه به اطلاعات مالباختگان، مشخص شد كه سارقان با حضور در آژانس و با عناوين جعلي، تاكسي كرايه مي‌كردند و پس از خارج شدن از شهر با كشاندن راننده به مناطق خلوت و جنگلي با انداختن طناب به گردن راننده و تهديد چاقو وجوه نقد و اموال با ارزش راننده را سرقت مي‌كردند.

رييس پليس آگاهي استان گيلان گفت: كارآگاهان با توجه به نوع شگردها احتمال دادند كه سرقتها توسط افراد سابقه‌دار صورت گرفته است؛ لذا با استفاده از اطلاعات مالباختگان براي چهره‌نگاري و بررسي پرونده متهمان سابقه‌دار،هويت سردسته باند به نام «اسماعيل ــ ي» براي كارآگاهان آشكار و مشخص شد كه سرقتها توسط وي و همدستانش انجام مي‌شود.

وي گفت: با كنترل دقيق آژانسهاي مسافربري رشت و استفاده از اطلاعات منابع، متهم اصلي به همراه يكي از همدستانش به نام «آرش ــ ص» در حالي كه با در دست داشتن مدارك جعلي قصد انجام سرقت تازه‌اي را داشتند دستگير شدند.

سرهنگ كريمي افزود: هر دو متهم در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كردند و پس از آن تحويل مقامات قضايي شدند.

وي اعلام كرد: تلاش براي دستگيري متهمان متواري پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha