• یکشنبه / ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8705-06556

دستگيري يك سارق مامورنما از طايفه فيوج در پايتخت

دستگيري يك سارق مامورنما از طايفه فيوج در پايتخت

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري يكي ديگر از افراد طايفه فيوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، عباسعلي محمديان امروز در جمع خبرنگاران، درباره جزييات اين خبر، گفت: در تاريخ 26 خرداد امسال، ماموران پليس با اطلاع از اقدامات مجرمانه يكي از افراد طايفه فيوج، وي را به اتهام سرقت، تحت پوشش مامور دستگير كرده و براي انجام تحقيقات پليسي به پايگاه پنجم آگاهي تهران انتقال دادند.

وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از خانه متهم دستگير شده به نام «فردين ـ ف» چند جلد شناسنامه جعلي با هويت‌هاي متعدد كه عكس خود متهم به آن الصاق شده بود، را كشف كردند. در بررسي‌هاي بعدي پليس مشخص شد، نامبرده از مدارك كشف شده براي نقد كردن چك‌هاي مسافرتي سرقتي استفاده مي‌كرده است.

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با اشاره به اين كه تاكنون پنج شاكي اين پرونده توسط پليس شناسايي شده‌اند، گفت: در تحقيقات ماموران مشخص شد كه پرونده سرقت تحت پوشش مامور كه در سال 84 در محدوده كلانتري 119، گزارش شده بود، نيز از جمله سرقت‌هاي متهم دستگير شده است.

وي در اين باره افزود: شاكي اين پرونده در آن سال، با مراجعه به كلانتري 119 عنوان كرده بود كه يك دستگاه خودرو پيكان سفيد رنگ در مقابلش توقف كرده و دو تن با نشان دادن كارت شناسايي، خود را مامور معرفي كرده و مبلغ يك ميليون و 800 هزار تومان از وي سرقت كردند.

سرهنگ محمديان در پايان از شهروندان درخواست كرد: چنانچه فرد يا افرادي به شيوه مذكور و از سوي سارقان تحت پوشش مامور مورد سرقت قرار گرفته‌اند، براي شناسايي متهم به اداره پنجم آگاهي واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha