• سه‌شنبه / ۱۰ دی ۱۳۸۷ / ۱۴:۱۹
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8710-06682
  • خبرنگار : 71133

آخرين وضعيت اصغر شاهوردي به روايت همسرش داريوش مهرجويي: اميدوارم روزي اين نوشته‌ها را بخواني و به كارت برگردي

آخرين وضعيت اصغر شاهوردي به روايت همسرش 
داريوش مهرجويي: اميدوارم روزي اين نوشته‌ها را بخواني و به كارت برگردي

« وضعيت شناخت اصغر شاهوردي ـ صدابردار سينماي ايران ـ بهتر شده اما هنوز كلام و قدرت ارادي ندارد.»

همسر اين صدابردار حادثه‌ديده سينما در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين مطلب گفت: با گذشت 13 ماه از اين حادثه هم‌چنان روزي دو جلسه فيزيوتراپي ادامه دارد كه در ماه يك‌ميليون‌وهشتصدهزار تومان هزينه دارد و پزشكان مي‌گويند مشخص‌شدن وضعيت احتياج به زمان دارد و آينده معلوم نيست.

وي افزود: تراكي كه براي تغذيه قرار داده شده بود برداشته شده و نياز مبرم به گفتاردرماني است كه اين درمان حداقل ماهي يك‌ونيم ميليون تومان نياز دارد كه هنوز نتوانستيم آن را تأمين كنيم.

همسر اين هنرمند با نگراني از وضعيت شاهوردي در آينده اظهار داشت: يك هنرمند و صدابردار حرفه‌اي چون اصغر شاهوردي نبايد خانواده‌اش چنين نگراني‌هايي داشته باشند. همسر من تا وقتي كار مي‌كرد در ماه نزديك به پنج ميليون درآمد داشت اما الآن همان رقم هزينه درمان‌اش مي‌شود و غير از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هيچ‌كس از ما حمايت نكرده است.

همسر اصغر شاهوردي با طرح اين سوال كه آيا يك هنرمند در جامعه‌ي ما نبايد امنيت شغلي داشته باشد اظهار داشت: توقع دارم به عنوان همسر بنيان‌گذار صدا سر صحنه در سينما من را تنها نگذارند.

به گزارش ايسنا، طي 13 ماه گذشته هنرمندان مختلفي به ديدار اصغر شاهوردي رفتند كه در متن يادداشت داريوش مهرجويي كارگردان سينماي ايران خطاب به اصغر شاهوردي آمده است: «اصغر عزيزم، خيلي خوشحالم كه تو را اين چنين سالم و سر حال مي‌بينم. هيچ وقت روزهاي لذت‌بخشي را كه با هم سرفيلم‌هايمان داشتيم فراموش نمي‌كنم. من هميشه لياقت و پشتكارت را براي كار صدابرداري از ياد نمي‌برم.

من سعي مي‌كنم هرطور شده بكوشم از مراكز دولتي مثل وزارت ارشاد و سازمان صدا‌وسيما بخواهم، همراه البته با ساير دوستان و همكاران كه جبران اين خسارت بزرگ به تو و خانواده‌ات باشد.

انشاء‌الله خدا پشت و پناهت. اميدوارم كه هرچه زودتر نيز اين نوشته‌ها را بخواني و به‌كارت برگردي.

قربانت داريوش مهرجويي»

به گزارش ايسنا،شاهوردي آبان‌ماه سال گذشته پس از بازگشت از لوكيشن فيلم «چراغي در مه» از شمال كشور دچار حادثه‌ي رانندگي شد.

اصغر شاهوردي صدابرداري فيلم‌هاي چون «اجاره‌نشين‌ها»، «خانه‌ دوست كجاست؟» «باشو غريبه كوچك»، «هامون»، «سارا»، «قرمز»، «موج مرده»، «بماني»، «زير پوست شهر» و ... را در كارنامه‌ي هنري‌اش دارد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha