هـمـيـن الان بـخـريــد!
![هـمـيـن الان بـخـريــد! هـمـيـن الان بـخـريــد!](https://media.isna.ir/oldcontent/3/pics/1385/8/TV/199.jpg)
فاصلهگذاري بين چاشنيهاي فروش در تبليغات باعث کاهش "خطاي تداخل" ميگردد.
به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگهاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگي به نشاني http://sigmagroup.mihanblog.com آمده است: اگر قبول کنيم که تبليغات به مخاطب ميگويد "بخر" و چاشنيهاي فروش(sales promotion) ميگويد: "همين الان بخر". پس بايد گفت که ميزان استفاده از چاشنيهاي فروش نبايد زياد باشد، تا مشتري احساس تداوم در امتيازات تعلق گرفته به خود کند و خريد را به روزهاي بعد موکول کند.
اما باتوجه به ويژگيهاي خاص مردم ما که استقبال خوبي از چاشنيهاي فروش ميکنند، در صورت استفاده بيش از حد متعارف، از چاشنيهاي فروش، بايد از "خطاي تداخل" پرهيز کرد. خطاي تداخل به اين موضوع اشاره دارد که چنانچه به طور فرض در يک دوره 60 روزه تصميم به ارايه دو چاشني به بازار داريد، بهتر است اين دو پيشهاد با فاصله قابل قبول از هم ارايه شود، نه اين که بلافاصله پس از اتمام دوره چاشني اول، اقدام به ارايه دومي کنيد.
انتهاي پيام
- در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
- -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
- - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بیاحترامی به اشخاص، قومیتها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزههای دین مبین اسلام باشد معذور است.
- - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نظرات