• شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۸۸ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8801-10904.97142

خانمِ «شب‌بخير كوچولو» بازمي‌گردد؛ پس از سال‌ها مريم نشيبي بار ديگر شب‌ها براي بچه‌ها قصه مي‌گويد *قصه‌گوي پيشكسوت صدا: دوباره با بچه‌ها گپي مي‌زنم*

خانمِ «شب‌بخير كوچولو» بازمي‌گردد؛
پس از سال‌ها مريم نشيبي بار ديگر شب‌ها براي بچه‌ها قصه مي‌گويد
*قصه‌گوي پيشكسوت صدا: دوباره با بچه‌ها گپي مي‌زنم*

مريم نشيبي از آغاز پخش دوباره برنامه «شب‌بخير كوچولو» با عنوان جديد «يكي بود يكي نبود» در آينده نزديك خبر داد.

قصه‌گوي پيشكسوت راديو در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر گفت: پس از آمدن آقاي صوفي اين مسأله با ايشان در ميان گذاشته شد و ايشان نيز با آن موافقت كردند، اكنون درحال فراهم‌كردن مقدمات اوليه براي پخش اين برنامه هستيم.

وي كه در هنگام بيان اين خبر از خوشحالي در پوست خود نمي‌گنجيد، اظهار كرد: «يكي بود، يكي نبود» به سردبيري خانم سليماني احتمالا از اوايل تابستان از شبكه فرهنگ پخش خواهد شد.

نشيبي با بيان اين‌كه جاي خالي «قصه‌گويي» براي بچه‌ها در راديو احساس مي‌شود، گفت: اين برنامه بهانه خوبي است كه دوباره با بچه‌ها گپي بزنم و به آن‌ها نزديك شوم.

وي درباره تفاوت قصه‌گويي در گذشته و حال ابراز عقيده كرد: امروزه بچه‌ها از امكانات پيشرفته‌يي مانند اينترنت، پلي استيشن، اسباب‌بازي‌هاي گران‌قيمت در كنار تلويزيون برخوردارند و اين‌كه بتوانيم با قصه‌گويي آن‌ها را از اين همه امكانات روز دنيا دور كنيم خود يك هنر است.

اين پيشكسوت راديو ادامه داد: اكنون لحن و گفتار راوي قصه بايد به گونه‌يي باشد كه بچه‌ها را با وجود تمام اين امكانات جذب كرده و به سمت راديو بكشاند.

وي گفت: موضوعات قصه نيز بايد از مبتدي بودن خارج؛ و به دنياي بچه‌ها نزديك شود. اما از آن‌جايي كه همه امكانات در همه جاي كشور ما به صورت مساوي توزيع نشده است و همان‌گونه كه امكانات فرهنگي همه‌جا نيست، اينترنت و اسباب‌بازي‌هاي گران در دسترس همه بچه‌ها نباشد ما در برنامه‌هايي نيز به همان لحن و موضوعات قبلي مي‌پردازيم.

نشيبي تصريح كرد: هدف از قصه‌گويي بايد اين باشد كه بچه‌ها ضمن اين‌كه سرگرم مي‌شوند يكسري مفاهيم را نيز ياد بگيرند.

به گزارش ايسنا، مريم نشيبي هم‌اكنون در برنامه‌هاي «قصه ظهر جمعه» راديو ايران، «گلبانگ»، «شگفتي‌هاي ايران و جهان»، راديو گفت‌وگو، «آي قصه قصه قصه» راديو صداي آشنا به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha