• شنبه / ۲۶ دی ۱۳۸۸ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 8810-01005.156519
  • خبرنگار : 71078

رييس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم در گفت‌وگو با ايسنا: اگر مدير واحد دوبلاژ سيما به كم‌لطفي بزرگان دوبله معتقد است علت را بررسي كند

رييس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم در گفت‌وگو با ايسنا:
اگر مدير واحد دوبلاژ سيما به كم‌لطفي بزرگان دوبله معتقد است علت را بررسي كند

رييس انجمن گويندگان و سرپرستان گفتار فيلم معتقد است: اگر عده‌اي از بزرگان دوبله به هر دليلي نمي‌توانند در واحد دوبلاژ سيما حضور پيدا كنند، بايد امكانات مادي و معنوي لازم براي آنان فراهم شود و با احترام به كار دعوت شوند.

ناصر ممدوح كه در انتخابات دور جديد انجمن گويندگان و سرپرستان گفتارفيلم به عنوان رييس اين انجمن انتخاب شده است در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي ضرورت تعامل واحد دوبلاژ سيما با پيشكسوتان اين حرفه گفت: اگر مدير واحد دوبلاژ سيما معتقد است كه بزرگان دوبله كم‌لطفي كرده‌اند، بايد علت آن را بررسي كنند؛ البته انجمن با سيما همكاري كرده است و به اين روند ادامه خواهد داد.

او درباره‌ي نقش انجمن گويندگان سرپرستان گفتارفيلم در تعامل پيشكسوتان و واحد دوبلاژ سيما گفت: سوء‌تفاهم‌هايي وجود دارد كه بايد برطرف شود، مي‌توان پشت يك ميز نشست و رو‌دررو صحبت كرد. اين كار مطمئنا نتايج خوبي را در پي دارد.

ممدوح در پايان به اين پرسش كه آيا پس از انتخابات انجمن بامدير واحد دوبلاژ سيما جلسه‌اي داشته‌ايد پاسخ منفي داد و در زمينه‌ي موضوعاتي كه قرار است در اين گونه جلسه‌ها طرح شود، اظهار كرد: در آينده‌ي نزديك با مدير واحد نشست داريم و با او درباره‌ي موضوعاتي چون طرح سپاس و فراهم‌كردن امكاناتي براي فعاليت بيشتر پيشكسوتان دوبله در سيما صحبت مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا در انتخابات انجمن گويندگان و سرپرستان گفتارفيلم كه ميانه‌هاي ماه گذشته برگزار شد،علي همت موميوند، منوچهر زنده‌دل، بيژن علي‌محمدي، افشين زينوري، امير عطرچي، فريبا رمضان‌پور، شروين قطعه‌اي، امير محمد صمصامي و ناهيد اميريان به عنوان اعضاي هيات مديره و شهراد بانكي، كريم بياني و مجيد صيادي به عنوان بازرسان انجمن انتخاب شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha