• سه‌شنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8812-07317
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

سرقت از رانندگان با تعارف آبميوه مسموم

سارق سابقه داري كه پس از آزادي زندان با بيهوش كردن رانندگان، اقدام به سرقت از آن‌ها مي‌كرد، توسط كارآگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش سرويس«حوادث»ايسنا، سرهنگ كريمي ــ رييس پليس آگاهي استان گيلان ــ درباره جزييات اين خبر، گفت: در پي چندين فقره سرقت از رانندگان تاكسي و مسافربرهاي شخصي با شيوه و شگرد خوراندن آبميوه مسموم، كارآگاهان پليس بررسي اين پرونده را آغاز كردند.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده، يكي از مالباختگان اظهار كرد كه پس از سوار كردن فردي به عنوان مسافر، در طول مسيرمسافر با صحبت و جلب اعتماد وي اظهار كرد كه مي‌خواهد انگشتري براي همسرش تهيه كند و درخواست كرد تا به چند طلافروشي مراجعه كنند در ادامه هم با تهيه آبميوه به بهانه تشكر وي را بيهوش كرده و اموال او را سرقت كرده بود.

سرهنگ كريمي با اشاره به اين كه كارآگاهان با توجه به شيوه و شگرد سارق و اطلاعات به دست آورده از مالباختگان متوجه شدند كه با سارقي حرفه‌اي و سابقه‌دار روبرو هستند، اظهار كرد: در ادامه با همكاري شكات تصوير فرضي متهم ترسيم و با تطبيق آن با بانك اطلاعاتي مجرمان، سارق به هويت «ب ــ ق» شناسايي شد و مشخص شد كه وي پس از مرخصي از زندان متواري شده است.

وي خاطرنشان كرد: كارآگاهان در روند رسيدگي به اين پرونده با استفاده از اطلاعات مردمي محل اختفاء نامبرده را شناسايي و طي يك اقدام ضربتي دستگير كردند.

رييس پليس آگاهي استان گيلان تصريح كرد: متهم در بازجويي‌هاي خود با اشاره به اين كه براي تهيه هزينه موادمخدر خود اقدام به سرقت مي‌كرده است، اعتراف كرد كه با كرايه دربست خودرو با رانندگان سر صحبت را باز كرده و با طرح دوستي به آن‌ها مواد خوراكي و آشاميدني را كه قبلا به مواد خواب آور آلوده كرده بود را به آن‌ها تعارف كرده بود و پس از بيهوشي اموال آن‌ها را سرقت مي‌كرد.

وي اضافه كرد: كارآگاهان تاكنون چندين نفر از مالباختگان شناسايي و تلاش در جهت شناسايي ساير مالباختگان و مالخران اموال مسروقه ادامه دارد.

سرهنگ كريمي ادامه داد: متهم به همراه پرونده‌ به دادسرا معرفي و با صدور قرار دوباره به زندان برگردانده شد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha