• جمعه / ۱۴ اسفند ۱۳۸۸ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8812-08291

دستگيري يك مامورنماي ديگر در پايتخت

سارق سابقه دار فيوج كه به عنوان مامور اقدام به سرقت اتباع افغاني سرقت مي‌كرد، توسط ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ، دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، مرد جواني از اتباع افغانستان در 16 آبان‌ماه امسال با حضور در کلانتري 144 جواديه تهرانپارس به مأموران کلانتري اظهار كرد كه زماني كه به همراه اعضاي خانواده‌اش در خانه خود واقع در منطقه حصار حضور داشته، سه تن به درب منزلش مراجعه كرده و با معرفي خود به عنوان مامور وارد خانه شدند.

اين شاكي ادامه داد كه افراد موردنظر به بهانه اينکه وي در داخل خانه موادمخدر نگهداري و مخفي کرده است، شروع به بازرسي خانه كردند و در يک لحظه يکي از اين افراد در بازرسي از داخل کمد، مبلغ 5 ميليون و 200 هزار تومان پول حاصل از کارگري را از داخل کمد خارج و عنوان كرد كه اين پول‌ها از فروش موادمخدر به دست آمده و بايد مصادره شود.

اين جوان اضافه كرد كه زماني كه به اين موضوع اعتراض و قصد داشت با پليس 110 تماس بگيرد، ناگهان هر سه تن با حمله به وي به وسيله يك دستگاه خودرو زنتيا از محل متواري شدند.

با تشکيل پرونده مقدماتي و صدور دستور قضايي در خصوص شناسايي و دستگيري متهمان، پرونده جهت رسيدگي تخصصي به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع داده شد.

کارآگاهان اداره پنجم با اطلاعات بدست آمده از شاکي پرونده اين احتمال را در نظر گرفتند که با توجه به شيوه و شگرد استفاده شده از سوي متهمان ، به احتمال فراوان آنها از مجرمان طايفه فيوج هستند که با بررسي سوابق مجرمان طايفه فيوج، فردي به نام «غلامرضا - ع» 23 ساله، مورد شناسايي قرار گرفت.

در ادامه رسيدگي به اين پرونده، با شناسايي اين متهم ، شناسايي مخفيگاه و دستگيري وي در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد که متهم اقدام به جابجايي آخرين مخفيگاه خود در شهرستان کرج کرده است.

با انجام هماهنگي‌هاي لازم با پليس آگاهي شهرستان کرج و انجام اقدامات پليسي، در نهايت مخفيگاه متهم از سوي پليس آگاهي کرج مورد شناسايي قرار گرفت و تيمي از کارآگاهان پليس آگاهي کرج در 16دي‌ماه امسال جهت دستگيري به مخفيگاه شناسايي شده متهم كه در طبقه سوم يک مجتمع مسکوني در مهرشهر کرج قرار داشت اعزام شدند.

به گزارش ايسنا، متهم با مشاهده مأموران در مقابل مخفيگاه خود تلاش داشت تا متواري شود،از همين روي ، براي فرار از دست مأموران خود را از طبقه سوم مجتمع به بيرون پرتاب کرد که به واسطه آن پاي چپ متهم دچار شکستگي شد و وي جهت مداوا به بيمارستان اعزام شد.

در ادامه با انجام مداوا و انتقال متهم به ندامتگاه کرج ، کارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با اخذ نيابت قضايي متهم را از ندامتگاه تحويل و جهت انجام تحقيقات به اداره پنجم منتقل کردند.

پليس در تحقيقات صورت گرفته، موفق به شناسايي فرد ديگر از مالباختگان شد که او نيز متهم دستگير شده را يکي از افرادي معرفي کرد که تحت عنوان مأمور اقدام به سرقت 700 هزار تومان پول داخل خودروي وي کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه مهدي قزلباش، معاون مبارزه با سرقت هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم دستگير شده از مجرمان سابقه دار طايفه فيوج است که پيش از اين نيز بارها به اتهام سرقت تحت پوشش مأمور دستگير و روانه زندان شده و در حال حاضر تحقيقات جهت شناسايي ديگر متهمان متواري پرونده در حال پيگيري است .

سرهنگ مهدي قزلباش با دعوت از مالباختگاني که بدين شيوه مورد سرقت قرار گرفته اند عنوان كرد: از کليه شهروندان و همچنين اتباع ساير کشورها که اموال آنها بدين شيوه توسط سرنشينان يک دستگاه خودرو زانتيا سفيد رنگ سرقت شده دعوت مي شود جهت پيگيري پرونده و شناسايي متهم دستگير شده به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه و يا با شماره تلفن 51055504 تماس بگيرند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha