• شنبه / ۸ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8903-05073.161339

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان خبر داد: کشف بيش از 57هزار ليتر سوخت قاچاق در نقطه صفر مرزي

معاون هماهنگ‌كننده فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان از كشف و ضبط بيش از 57 هزار ليتر سوخت و مقادير زيادي كالاي قاچاق روز گذشته در نقطه صفر مرزي خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ احمد شهركي افزود: در راستاي استمرار طرح مقابله با قاچاق سوخت و كالا درطول نوار مرزي استان سيستان و بلوچستان، مرزبانان هنگ‌هاي مرزي استان، روز گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و عملياتي موفق به كشف و ضبط مقادير زيادي سوخت قاچاق شدند.

وي تصريح كرد: مرزبانان هنگ مرزي ميرجاوه در پي كسب گزارشي از گشت هوائي مرزباني استان مبني بر دپوي سوخت‌هاي قاچاق در حوالي يكي از روستاهاي مرزي سريعا وارد عمل شده و اقدامات گسترده عملياتي را آغاز كردند.

سرهنگ شهركي خاطرنشان كرد: يگان‌هاي تكاوري و عملياتي هنگ مرزي ميرجاوه با تشكيل7 تيم ويژه در يك اقدام غافلگيرانه با شناسايي و پاكسازي منطقه موردنظر موفق شدند با كشف 884 گالن 55 ليتري سوخت قاچاق بيش از 48 هزار و 620 ليتر گازوئيل قاچاق را كشف و ضبط كنند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان افزود: در اين راستا مرزبانان هنگ‌هاي مرزي استان حين اجراي ماموريت، گشت‌هاي رزمي، اجراي كمين و كنترل طول نوار مرزي به چندين دستگاه خودرو سوخت‌كش كه كه قصد خروج سوخت از كشور را داشتند، مشكوك و در يك اقدام غافلگيرانه با توقيف 7 دستگاه خودرو ، و شناسايي و دستگيري 7متهم به قاچاق سوخت، موفق شدند،در مجموع 9 هزار و 176 ليتر گازوئيل قاچاق را كشف و ضبط كنند.

وي خاطرنشان كرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا نيز 4 تن و 760 كيلوگرم آرد قاچاق ، 62سيلندر كپسول گاز ، 60 كيلو گرم ناس ، از قاچاقچيان كشف و ضبط شد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان گفت: متهمان پس ازشناسايي و دستگيري به همراه كالاي قاچاق جهت سير مراحل قانوني ، تحويل مراجع قضايي شدند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha