• شنبه / ۸ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8903-05129.161341

قتل با پرايد نقره‌اي

درگيري سه سرنشين مست خودرو پرايد نقره‌اي رنگ با سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت، رنگ خون به خود گرفت و موجب كشته شدن راكب موتورسيكلت شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بامداد روز 26 تيرماه سال گذشته مرد جواني در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110ماموران را در جريان نزاع منجر به قتلي قرار داد و با بيان اينكه چند نفر به وي و همراهش حمله و آنها را با چاقو مجروح كرده‌اند به ماموران گفت شدت ضربات چاقو نيز به گونه‌اي است که آنها قادر به هيچ اقدام و يا حرکتي نيستند.

با بدست آمدن آدرس شخص تماس گيرنده در محدوده ميدان دهکده، واقع در ضلع شمالي اتوبان شهيد همت، مراتب جهت بررسي بيشتر به کلانتري 141 گلستان اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتري جهت بررسي موضوع، آنها موفق به شناسايي جواني به نام «يوسف» شدند که به شدت مجروح و خود را به صورت سينه خيز به کنار خيابان رسانده بود.

در زمان انتقال «يوسف» به بيمارستان جهت انجام اقدامات پزشکي، وي در همان حالت به مأموران گفت: يکي از دوستانش به نام «مصطفي» نيز همراه وي بوده که او نيز با چاقو زخمي شده است.

بلافاصله پس از انتقال يوسف به بيمارستان، ماموران به ميدان دهکده بازگشته و در ادامه بررسي‌هاي خود جسد جواني در محدود رودخانه كن يافتند.

با حضور کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي ، پزشکي قانوني و تشخيص هويت در محل کشف جسد و انجام تحقيقات مقدماتي مشخص شد که اين جوان بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تيز و برنده همچون چاقو و بر اثر خونريزي شديد به قتل رسيده است.

با صدور دستور قضايي و آغاز تحقيقات ، کارآگاهان اداره دهم ضمن شناسايي هويت مقتول به نام «مصطفي» به بيمارستان محل مداواي «يوسف» رفته تا تحقيقات خود را چگونگي وقوع جنايت آغاز كنند.

يوسف در توضيح شب حادثه با بيان اينكه در ساعت 22 روز 25 تيرماه به همراه دوستش «مصطفي» در حال بازگشت به خانه بوده است که ناگهان متوجه ايجاد مزاحمت از سوي سرنشينان يک دستگاه پرايد نقره‌اي براي يک خانم جوان مي‌شوند که گويا از محل کار خود باز مي‌گشته و در کنار خيابان منتظر تاکسي ايستاده بود.

بنا به اظهارات يوسف، آنها با مشاهده اين صحنه، ابتدا تصور مي‌كنند که سرنشينان پرايد بزودي محل را ترک خواهند کرد اما اينگونه نشد و «يوسف» و «مصطفي» براي کمک به اين خانم جوان، با کرايه کردن يک دستگاه تاکسي وي را از محل دور مي‌كنند.

يوسف در ادامه توضيح شب حادثه با اشاره به اين كه در زماني که همراه «مصطفي» سوار موتور شده و قصد روشن کردن آنرا داشتند، ناگهان يکي از سه سرنشين پرايد، در حالي که کاملا مشخص بود که به علت مصرف مشروبات الکلي در وضعيت طبيعي قرار ندارد مانع از حرکت آنها مي‌شود و سويچ موتور را از روي آن برداشت.

«يوسف» در ادامه به كاراگاهان مي‌گويد كه با مشاهده وضعيت اين جوان تلاش داشتند تا مانع از هرگونه درگيري شوند و حتي پاسخ ناسزاهاي او را نيز ندادند. اما با اين وجود، زماني که دو سرنشين ديگر پرايد نيز كه مست بودند به دوست خود پيوستند؛ اوضاع از کنترل خارج شده و آنها ضمن تهديد کردن اقدام به شکستن شيشه چراغ موتور کردند.

بنا به اظهارات «يوسف» در همين شرايط ناگهان سرنشينان پرايد با چاقوهايي که همراه خود داشتند به آنها حمله کرده و هر دو را با چاقو مجروح و پس از آن به سرعت از محل فرار کردند.

اين جوان مجروح به علت تاريکي هوا موفق به شناسايي چهره و به خاطر سپردن براي چهره‌نگاري نشده و حتي بعد از درگيري نتوانست شماره پلاک خودرو را نيز يادداشت كند.

سرهنگ کارآگاه سعيد ليراوي، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين خصوص گفت: کارآگاهان اداره دهم از زمان وقوع حادثه و با استفاده از شيوه‌هاي پليسي در تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان فراري اين پرونده بوده اما اين اقدامات تاکنون نتيجه نداده است و تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري سه متهم متواري همچنان در دستورکار کارآگاهان قرار دارد. لذا از کليه شهرونداني که اطلاعي در خصوص درگيري سرنشينان جوان يک دستگاه خودرو سواري پرايد نقره‌اي رنگ با دو سرنشين موتورسيکلت هوندا 125 در محدوده رودخانه کن و ميدان دهکده دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در اين خصوص را از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha