• دوشنبه / ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 8903-09954
  • خبرنگار : 71342

تمديد اجراي نمايش «تجربه مرگ» تا 28 خرداد ماه الفت: به دليل فعاليت‌هاي تبليغي خودمان استقبال خوبي از نمايش شد

آيدين الفت كه اين روزها نمايش «تجربه‌ي مرگ» را در حوزه‌ي هنري اجرا مي‌كند از تمديد اجراي اين نمايش تا روز 28 خرداد‌ماه خبر داد.

اين نمايشنامه‌نويس و كارگردان تئاتر درگفت‌وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب ادامه داد: خوشبختانه به دليل استقبال تماشاگران، اجراي اين نمايش تا 28 خرداد‌ماه تمديد شده است.

 الفت كه پيش از اين نمايش را در جشنواره‌ي تئاتر ماه اجرا كرده بود درباره‌ي حمايت‌هاي حوزه‌ي هنري از اين نمايش توضيح داد: تنها قرار‌دادي كه با ما بسته شده قرارداد گيشه است و هيچ قرار‌داد ديگري از سوي حوزه‌ي هنري با ما بسته نشده است و ما براي اجراي اين نمايش از همكاري چندين اسپانسر استفاده كرديم اما بيشتر هزينه‌ها را به صورت شخصي پرداختيم.

 او در ادامه درباره‌ي اطلاع‌رساني و تبليغات اين نمايش هم گفت: حوزه‌ي هنري در اين زمينه همكاري لازم را انجام نداد و حتي براي نصب بنر از ما هزينه گرفتند، اما از آنجا كه گروه به صورت شخصي تعداد زيادي تراكت در سطح شهر پخش كرد و به دليل فعاليت‌هاي گروه تبليغات ما، خوشبختانه استقبال تماشاگران از اين نمايش راضي‌كننده بود.

 گفتني است، نمايش «تجربه‌ي مرگ» ساعت 19 هر روز در تماشاخانه مهر حوزه‌ي هنري به صحنه مي‌رود. اين نمايش كه پيش از اين در ششمين جشنواره تئاتر ماه اجرا شده درباره دكتر روانپزشكي است كه با داروي اختراعي خود باعث مي‌شود، انسان‌ها زندگي بعد از مرگ را تجربه كنند.

در اين ميان يك بازيگر زن هاليوودي مي‌خواهد نخستين زني باشد كه اين تجربه روي او انجام مي‌شود و ... در اين نمايش حميد پورآذري به عنوان مشاور كارگردان و طراح صحنه و نور همكاري دارد و بازيگراني همچون كوروش اسداللهي، صنم نكواقبال، سينا كرمي، سوده سعدايي، هادي عطايي، عليرضا ملك‌نيا و مجيد مقدم ايفاگر نقش‌هاي گوناگون هستند.

 حسام حيدري به عنوان طراح گريم و درسا پورخليلي به عنوان طراح لباس با اجراي اين اثر نمايشي همكاري مي‌كنند.

 انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha