• چهارشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۸۹ / ۱۶:۴۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8904-16999
  • خبرنگار : 71368

فاميل‌هاي كيف قاپ در دام پليس

ماموران نيروي انتظامي تهران، دو سارق كيف قاپ داراي نسبت فاميلي را دستگير كردند.

به گزارش سرويس«حوادث» ايسنا، يك بامداد 19 تير سال‌جاري، مادر و دختري پس از پايان كارشان در يك تالار پذيرايي و در حال بازگشت به سمت منزل، در منطقه خاني‌آباد توسط سرنشينان يك دستگاه هوندا 125 مشكي رنگ مورد سرقت و كيف‌قاپي قرار گرفتند كه با مقاومت صاحب كيف شهروندان به كمك آنان آمدند.

شهروندان كه از سر و صداي ايجاد شده ناشي از درخواست‌هاي كمك اين مادر و دختر متوجه موضوع سرقت شدند به كمك آنها رفتند كه موجب فرار 2 سارق از محل شد اما راننده موتور موفق به كنترل موتورسيكلت نشد كه بر اثر آن موتورسيكلت واژگون و راننده آن توسط مردم دستگير و سرنشين آن از محل متواري ‌شد.

با دستگيري راننده موتورسيكلت به نام «رضا» 32 ساله، موضوع از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 به كلانتري 152 خاني‌آبادنو اعلام شد كه با حضور مأموران در محل، متهم به كلانتري منتقل و مالباخته مصدوم نيز جهت مداوا به بيمارستان منتقل شد.

با تشكيل پرونده مقدماتي، پرونده به همراه متهم جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

كارآگاهان با بررسي سوابق «رضا» اطلاع پيدا كردند كه اين شخص از مجرمان سابقه‌داري است كه در سال‌هاي 81 و 82 به اتهام شرب خمر و خريد و فروش مشروبات الكلي دستگير و روانه زندان شده و در حال حاضر نيز به مصرف موادمخدر صنعتي شيشه اعتياد دارد.

متهم در تحقيقات، با معرفي يكي از بستگان خود به نام «ناصر» 36 ساله به عنوان همدست متواري از صحنه سرقت، در ادامه اعترافات خود به مأموران گفت كه به همراه پسرخاله پدرش كه ساكن منطقه طرشت است، در منطقه خاني آبادنو اقدام به سرقت و كيف‌قاپي مي‌كردند.

كارآگاهان پايگاه پنجم با شناسايي مخفيگاه متهم متواري در منطقه طرشت، در تحقيقات خود دريافتند كه متهم از اين محل متواري شده است اما مخفيگاه متهم را شناسايي كردند و با اخذ دستور قضايي از شعبه يكم دادياري دادسراي ناحيه جنايي تهران، با ورود به مخفيگاه متهم را دستگيري كردند.

در ادامه بررسي سوابق متهم مشخص شد كه «ناصر» از مجرمان سابقه‌داري است كه پيش از اين نيز در سال‌هاي قبل به اتهام ضرب و شتم، حمل و نگهداري موادمخدر دستگير و روانه زندان شد و در حال حاضر نيز به مصرف موادمخدر شيشه اعتياد دارد.

متهم پس از انتقال به پايگاه پنجم، منكر هرگونه ارتكاب سرقت شده بود لذا از شاكي و دختر وي جهت حضور در پايگاه پليس آگاهي دعوت شد كه متهم توسط شاكي و دخترش مورد شناسايي دقيق قرار گرفت كه در ادامه تحقيقات و با توجه به اعترافات صريح «رضا»، «ناصر» نيز لب به اعتراف گشود و به ارتكاب سرقت و كيف‌قاپي اعتراف كرد.

سرهنگ كارآگاه علي اكبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، گفت: در حال حاضر تحقيقات از متهمان براي شناسايي ديگر جرايم و مالباختگان احتمالي در دستور كار‌آگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است لذا از همه مالباختگاني كه در منطقه خاني آبادنو، توسط سرنشينان يك دستگاه موتورسيكلت هوندا 125 مشكي مورد سرقت و كيف‌قاپي قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود براي شناسايي متهمان و طرح شكايت به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha