• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۶:۴۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-07007

زن فقداني، فراري از كار درآمد

زن فقداني، فراري از كار درآمد

کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ، زني را كه پس از فرار از منزل به استعمال شيشه در خانه دوستش مي‌پرداخت، شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش سرويس«حوادث»ايسنا، مرد ميانسالي با مراجعه به شعبه 9 بازپرسي دادسراي جنايي تهران در 14تيرماه امسال، طي شکايتي فقداني دختر23 ساله‌اش را اعلام کرد.

به دستور بازپرس پيرگزي، کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، مإمور رسيدگي به اين موضوع شدند و در ابتداي امر مشخص شد فقداني متأهل بوده که همسرش در زندان به سر مي برد و در مدت زندان همسرش ، وي از منزل همسر به منزل پدري نقل مکان کرده و با پدر و مادرش زندگي مي‌کند.

کارآگاهان طي تحقيقات خود دريافتند که فقداني به نام «لعيا» با جوان مجردي به نام « سعيد - م» 26 ساله در ارتباط بوده و هم‌اکنون در منزل خواهر«سعيد» در شهريار به سر مي‌برد.

با شناسايي منزل خواهر «سعيد» در شهريار و اخذ نيابت قضايي، در27تيرماه امسال، کارآگاهان فقداني را در اين محل شناسايي و دستگير کردند اما «سعيد» در يک فرصت به دست آمده با يک دستگاه خودرو پرايد سرقتي که جلوي درب منزل پارک بود، متواري شد.

اين متهم متواري، بدون توجه به فرمان ايست پليس، يکي از کارآگاهان را با خودرو پرايد زير گرفت که باعث مجروحيت شديد وي شد و اين افسر به بيمارستان منتقل شد اما ديگر نفرات يگان عملياتي پليس آگاهي حاضر در محل، متهم را پس از تعقيب و گريز در خارج از شهريار دستگير و به همراه «لعيا» به پايگاه پنجم منتقل شدند.

متهم در مقابل افسر پرونده به سرقت خودرو پرايد اعتراف کرد و گفت : «لعيا» با خواهرم در زندان آشنا شدند و پس از آزادي من از طريق خواهرم با وي آشنا شدم و قرار بود تا «لعيا» از شوهرش طلاق گرفته و ما با هم ازدواج کنيم . علت اصلي ارتباط من و «لعيا» اعتياد هر دو ما به اعتياد مواد مخدر از نوع شيشه بوده که با هم مواد تهيه و مصرف مي کرديم .اين درحالي است كه « لعيا» نيز علت سابقه زندان خود را ارتباط نامشروع بيان کرد.

متهم اصلي پرونده « سعيد» داراي سوابق متعدد دستگيري و زندان بوده که از سال 84 چندين مرتبه به اتهام سرقت از جمله سرقت لوازم داخل خودرو دستگير و با رأي قضائي روانه زندان شده است .

به گزارش ايسنا - سرهنگ کارآگاه علي اکبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : «لعيا» متهم اين پرونده به اتهام رابطه نامشروع دستگير و به زندان منتقل شده و همسرش نيز به دليل ديگر در مدتي که اين زن در زندان است دستگير و به زندان مي رود. زن در زندان با يک متهم زن ديگر آشنا شده و پس از آزادي به دوستيشان ادامه مي‌دهند.

وي افزود: دوست لعيا برادر مجردي دارد که سابقه دار چندين پرونده سرقت در سال‌هاي گذشته را دارا بوده و با پيشنهاد دوستش زمينه ارتباط او را با برادر خود فراهم مي‌کند.

به گفته اسدي، همگي اين افراد،اعتياد به مواد مخدر از نوع شيشه دارند و زن جوان از خانه پدرش فرار كرده و با مرد مجرد در منزل دوستش که خواهر مرد جوان است مواد مصرف کرده و در واقع زندگي مي‌کنند .

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha