• یکشنبه / ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 8905-14511
  • خبرنگار : 71368

دستگيري پدرزن و داماد كيف‌قاپ

دستگيري پدرزن و داماد كيف‌قاپ

دو سارق کيف قاپي که در منطقه خاني آباد کيف دستي زن جواني را به سرقت مي‌بردند با دخالت شهروندان  دستگير و تحويل مأموران کلانتري شدند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، 22 مرداد ماه سال جاري، زن جواني در خاني‌آباد مورد حمله سرنشينان يک دستگاه موتورسيکلت هوندا 125 قرار گرفت که به علت شدت جراحت‌هاي حاصل از کشيده شدن بر روي زمين و ضربات مشت وارد شده ازسوي سرنشين عقب موتورسيکلت،  به بيمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

حادثه از آنجا آغاز شد كه سرنشينان موتورسيکلت سفيد پس از شناسايي مالباخته در مقابل خودپرداز بانک و مشاهده دريافت پول از خودپرداز، تصميم به سرقت وجوه همراه زن جوان گرفتند و با اين قصد زن جوان را تعقيب كردند، پس از پياده‌شدن اين زن از تاکسي، سارقان اقدام به سرقت کيف وي کردند.

تلاش سارقان با مقاومت زن جوان  رو به رو شد كه اين مقاومت سبب کشيده شدن مالباخته بر روي زمين شده و سرنشين موتورسيکلت نيز به منظور رها شدن کيف مالباخته، زن جوان را با ضربات مشت مورد حمله قرار دادند که مشاهده صحنه سرقت، ضرب و شتم از سوي شهروندان و همسايگان مالباخته باعث دخالت آنها شد و سارقان نيز متواري شدند.

در هنگام فرار سارقان، شهروندان با مسدود كردن خيابان مانع فرار آنها شدند، سارقان در حالي که تلاش داشتند با سرعت بسيار بالايي از محل متواري شوند با يک دستگاه خودرو پرشيا برخورد کرده و توسط اهالي محل دستگير شدند.

با انتقال متهمان به کلانتري 152 خاني آباد و تشکيل پرونده مقدماتي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

درتحقيقات، يكي از متهمان به نام «علي » 26 ساله، خود را داماد ديگر متهم به نام «محمد» معرفي كرد. اين در حالي بود که «محمد» به شدت منکر اين موضوع شد و در مقابل «علي» همچنان تأکيد داشت که وي داماد «محمد» است.

به گزارش ايسنا، متهمان با وجود آن که درباره رابطه خويشاوندي با يکديگر اختلاف نظر شديد داشتند اما به ارتکاب سرقت و ضرب و شتم زن جوان، اعتراف كردند و  گفتند که به منظور تأمين هزينه خريد مواد مخدر تصميم به سرقت گرفته‌اند.

سرهنگ علي اکبر اسدي، رييس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ، با بيان اينكه تحقيقات درباره شناسايي ديگر جرايم احتمالي متهمان در حالبررسي است، گفت : از کليه مالباختگاني که در منطقه خاني‌آباد نو و جنوب غرب تهران توسط سرنشينان يک‌دستگاه موتورسيکلت هوندا 125 مورد سرقت قرار گرفته‌اند، دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح شکايت خود به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha